اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کودکان مهدهای کودک صورت می‌گیرد؛

عزاداری متوسلان به کوچک‌ترین شهید کربلا در تنکابن

خبرگزاری فارس: عزاداری متوسلان به کوچک‌ترین شهید کربلا توسط کودکان مهدهای بهزیستی تنکابن برگزار می‌شود.

عزاداری متوسلان به کوچک‌ترین شهید کربلا در تنکابن
به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، دهم آذرماه همزمان با پنجم محرم، ماه شهادت، ایثار و ایستادگی برابر ظلم خودکامگان و یزیدیان، اداره بهزیستی شهرستان تنکابن با همکاری روابط عمومی، مشارکت‌های مردمی و دفتر امور کودکان مراسمی با عنوان عزاداری کودکان، متوسلان به کوچک‌ترین یاور امام حسین(ع) و شهید واقعه عظیم کربلا فرزند معصوم امام حسین(ع) با شکوه خاصی برگزار می‌کند.
رئیس بهزیستی تنکابن در این باره گفت: این برنامه معنوی با تاکید اداره کل بهزیستی استان برای دومین سال پیاپی توسط واحدهای مربوط و با حمایت همه جانبه دفتر نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه تنکابن 15عصر روز پنجشنبه 10 آذر مقارن با پنج محرم در مصلی شهید بهشتی برگزار می‌شود.
ولی شمسی هدف از برگزاری این همایش معنوی را که در دو بخش عزاداری و دسته‌روی کودکان مهدهای شهری و روستایی شهرستان و همچنین گردهمایی در مصلی نماز جمعه و ادامه عزاداری برگزار می‌شود، آشنایی هرچه بیشتر کودکان نسل آینده این آب و خاک با فرهنگ عاشورایی عنوان و ادامه داد: تجربه موفق سال قبل ما را بر آن داشت تا این مراسم را تداوم بخشیم.
وی خاطرنشان کرد: در این برنامه سعی شده است علاوه بر پرداختن به این همایش معنوی در بحث جلب مشارکت‌های مردمی نیز فعالیت شود.
شمسی ادامه داد: در این راستا واحد مشارکت‌های مردمی با همکاری روابط عمومی اقدام به توزیع فرم‌های عضوگیری حامیان برای جلب مشارکت‌های مردمی در حمایت از کودکان بی‌سرپرست و معلول اقدامی شایسته صورت گیرد و اطمینان داریم مردم خداجو و دوستدار اهل بیت با حضور در این مراسم و استقبال از آن همکاری خواهند داشت.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول