اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

کربلا نتیجه دنیاطلبی خواص و عوام بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری توجه خواص و عوام به دنیاطلبی را عامل اصلی به وجود آمدن حادثه خونین و جانسوز کربلا عنوان کرد و گفت: دنیاطلبی باعث فاصله گرفتن مسلمانان از امام زمانشان شده و می‎شود.

کربلا نتیجه دنیاطلبی خواص و عوام بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در اجتماع بزرگ 5 هزار نفری بسیجیان شهرکرد، پیام حضور بسیجیان در این اجتماع را هشدار به دشمنان و استکبار عنوان کرد و اظهار داشت: حضور بسیجیان قدرت مانور یزیدیان را از آنها گرفته و باعث نابودی بنی‏امیه و بنی‎عباس زمانه می‌شود.
امام جمعه شهرکرد ادامه داد: بسیجیان امروز همچون گذشته در میدان هستند تا اسلام زنده بماند و این انقلاب را به صاحب اصلی‌اش حضرت ولی عصر(عج) بسپارند.
نکونام در ادامه با اشاره به درس‌ها و عبرت‌های عاشورا برای جامعه اسلامی، تصریح کرد: ما از کربلا آموختیم که دشمن حیله‎گر و مکار است و اگر بصیرت نباشد، مکر دشمنان کارگر می‎شود.
وی با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، توجه خواص و عوام به دنیاطلبی را عامل اصلی به وجود آمدن حادثه خونین و جانسوز کربلا عنوان کرد و گفت: این دنیاطلبی باعث فاصله گرفتن مسلمانان از امام زمانشان شد.
امام جمعه شهرکرد با تبیین تزلزل نظام سرمایه‎داری در غرب افزود: اگر امروز دشمنان ما متحیر و سردرگریبان می‎باشند در اثر حرکت، استقامت و ایستادگی بسیجیان است.
وی مقاومت، بصیرت، ایستادگی در برابر دشمن را از جمله پیام‎های کربلا دانست و افزود: بسیجیان امروز با حضور خود آموزه‎هایشان از محرم را به منصه ظهور رساندند. 
وی با بیان اینکه بسیج امروز نوعی تفکر است و اگر تفکر بسیجی در ملتی طنین‌افکن شود، آن ملت رنج اسارت به خود نخواهد دید، گفت: بسیج همان شجره طیبه و ریشه‌ای عمیق است که امروز در حیات اجتماعی و سیاسی کشور رشد کرده و شاخه‌های آن کماکان در حال رشد به سمت آسمان است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج به عنوان یک حرکت اجتماعی گسترده‌ای در مقابل تفکرات ضد دینی است و اکنون که دشمن جنگ نرم را برای مقابله با جمهوری اسلامی برگزیده است، بسیج عنصری است که می‌تواند با این تهدید نرم مقابله کرده و مانع انتخاب دشمن شود.
به گفته وی بسیج هویت ملی را تحکیم ‌بخشیده و با مبارزه با هویت بیگانه، الگوهای رفتاری عنصر بیگانه را دفع و الگوی مکتب اهل بیت را حاکم می‌کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول