اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر عسلویه خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی پارک ساحلی جنوبی عسلویه

خبرگزاری فارس: شهردار بندر عسلویه از پیشرفت 70 درصدی پارک ساحلی جنوبی عسلویه خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی پارک ساحلی جنوبی عسلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، هوشنگ صمصامی در بازدید از طرح‌های در دست اجرای بندر عسلویه اظهار کرد: بندر عسلویه از مهم‌ترین بنادر کشور است و برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی این بندر اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.
وی افزود: پروژه‌های عمرانی در بندر عسلویه از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بوده و تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت این شهرداری است.
شهردار عسلویه با اشاره به خیابان بزرگ دولت در عسلویه خاطرنشان کرد: احداث خیابان 30 متری دولت که اصلی‌ترین نقطه این شهر است در دستور کار آینده این شهرداری قرار دارد که برای راه‌اندازی این خیابان بیش از 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که انتظار داریم از محل منابع دولتی تامن شود. 
صمصامی تصریح کرد: هم‌اکنون شهرداری عسلویه توان مالی برای اجرای این پروژه را ندارد و تامین اعتبار اجرای آن از منابع دولتی ضرروی است.
شهردار بندر عسلویه از پیشرفت 70 درصدی پارک ساحلی جنوبی عسلویه خبر داد و عنوان کرد: این پارک تفریحی دارای امکانات بسیار ارزشمندی است که برای رفاه و آسایش مردم منطقه در دست اجراست.
صمصامی افزود: خرید و نصب چهار دستگاه ساعت چهار طرفه یک مترمربعی در شهر، رنگ‌آمیزی سنگ جدول خیابان‌های شهر به طور کامل، خرید و نصب چراغ‌های ال‌ای‌دی رنگی برای آذین‌بندی شهر و خرید دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی و امداد و نجات نیز توسط شهرداری بندر عسلویه انجام شده است.
وی اضافه کرد: آسفالت و روشنایی اسکله صیادی و تجاری عسلویه، احداث خیابان 20 متری سپاه، روشنایی معابر و کوچه‌ها و زیباسازی و نقاشی دیوارها و همچنین ساخت میدان شهداء و طراحی نماد درون میدان نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که توسط شهرداری عسلویه در حال اجراست.
شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: از شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی انتظار داریم همراهی و تعامل بیشتری با شهرداری عسلویه داشته باشند تا بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول