اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد:

امضای تفاهمنامه 240 میلیارد ریالی سفر رهبری به عسلویه

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از امضای تفاهمنامه 240 میلیارد ریالی سفر رهبری به عسلویه خبر داد.

امضای تفاهمنامه 240 میلیارد ریالی سفر رهبری به عسلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر جمعه در نشست با اساتید و مدرسان اهل سنت شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان از جمله شهرستان‌هایی است که برادران و خواهران شیعه و اهل سنت در کنار هم با وحدت و همدلی زندگی می‌کنند و روز به روز اتحاد این گروه‌ها بیشتر می‌شود.
وی افزود: مسئولان به همان میزان که به اهل شیعه خدمات‌رسانی می‌کنند، به همان میزان نیز در خدمات‌رسانی به اهل سنت فعالیت می‌کنند و این افتخاری بزرگ است.
فرماندار کنگان با تاکید بر لزوم همفکری بیشتر بین اهل سنت با مسئولان خاطرنشان کرد: همه اساتید اهل سنت به عنوان صاحب‌نظر در این حوزه می‌توانند به ما کمک کرده و طرح‌ها و ایده‌های خود را مطرح کنند تا شاهد پیشرفت بیشتری باشیم.
یزدان‌شناس تصریح کرد: هر یک از این عزیزان در حوزه فرهنگ نیز  می‌توانند طرح‌های عام‌المنفعه خود را به ما ارائه دهند تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهیم.
وی در ادامه به سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به عسلویه اشاره کرد و گفت: در بحث سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان در اوایل سال۹۰، همزمان با نامگذاری این سال به نام جهاد اقتصادی که نشان از جایگاه مهم شهرستان در این کلام گهربار رهبری است، مقرر شد که تفاهمنامه ۲۴ میلیارد تومانی برای کمک به توسعه بخش عسلویه و شهرستان کنگان با منطقه ویژه به امضا برسد و این امر در کوتاه‌ترین زمان تنظیم و نهایی شد.
فرماندار کنگان از امضای تفاهم‌نامه 240 میلیارد ریالی سفر رهبری به عسلویه خبر داد و بیان داشت: این تفاهمنامه در روز هشتم آذرماه سال جاری در دفتر آیت‌الله صفایی بوشهری به امضا خواهد رسید و طرح‌های حوزه فرهنگ و دین را نیز با ایشان در میان می‌گذاریم.
یزدان‌شناس بمتذکر شدکرد: وحدت میان شیعه و سنی در کنگان یک امر ارزشمند است و این امر موجبات خوشحالی دوستداران نظام و نگرانی دشمنان نظام را فراهم کرده است.
وی در پایان اذعان داشت: از همه مسئولان شهرستان انتظار داریم در رفع مشکلات اهل سنت تلاش بیشتری کنند تا شاهد رفع محرومیت در منطقه باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول