اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان؛

650 دانش‌آموز برتر عسلویه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان تعداد 650 دانش‌آموز برتر عسلویه تجلیل شدند.

650 دانش‌آموز برتر عسلویه تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، بخشدار عسلویه بعد از ظهر امروز در این آیین با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: نقش بسیج در پیشرفت‌های علمی و فرهنگی غیر قابل انکار است و امروز بیشتر توفیقات مرهون این نهاد مقدس است.
عبدالله نادری افزود: از روزی که بسیج تاسیس شد شاهد حضور مثبت و حرکت رو به جلوی این نهاد در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم و فعالیت بسیج منحصر به فعالیت نظامی نبوده است.
وی اضافه کرد: بسیجیان در عرصه‌های علم و دانش نیز درخشش زیادی دارند و امروز بیشتر دانش‌آموزان و دانشجویان مبتکر کشور بسیجی هستند و این افتخاری برای بسیج است.
بخشدار عسلویه خاطرنشان کرد: دشمن امروز با تبلیغات شدید و وسیع در صدد تضعیف نهاد مقدس بسیج است و توطئه‌های زیادی بر علیه بسیج انجام داده که اطمینان داریم باز هم دشمنان ناکام می‌شوند و پیروزی با ملت ایران و بسیج است.
نادری افزود: باید در برابر تهدیدات دشمن بایستیم و رهبر معظم انقلاب با بیانات محکم خود همواره بهترین پاسخ را به تهدیدات و تحریم‌های دشمنان داده‌اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه نیز اظهار داشت: امروز بسیجیان باید خود را به سلاح علم و دانش مجهز کنند تا بتوانند به موفقیت بیشتری برسند.
علی احمدی افزود: خوشبختانه دانش‌آموزان بسیجی موفق‌ترین دانش‌آموزان هستند و به درجات بالای علمی رسیده‌اند و این نشان دهنده جایگاه علم‌اندوزی در نظام است.
وی یادآور شد: حمایت از بسیج از وظایف مسئولان است و آموزش و پرورش نیز در این عرصه پیشتاز بوده است.
در این برنامه از 650 دانش‌آموز برتر مدارس عسلویه در رشته‌های مختلف علمی و فرهنگی و هنری تجلیل شد و جوایزی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول