اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور معرفی جشنواره فیلم کودک؛

کاروان جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک وارد عسلویه شد

خبرگزاری فارس: کاروان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان وارد شهرستان کنگان و بندر عسلویه شد.

کاروان جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک وارد عسلویه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سرپرست جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان شامگاه سه‌شنبه در عبور این کاروان از بندر عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گسترش فرهنگ و هنر اصیل ایرانی در شهرها و روستاهای مختلف امری ارزشمند و مهم است و باید نسبت به معرفی فرهنگ اصیل کشورمان اهتمام ورزیم.
رضا باقرپور در بیان اهداف این کاروان هنری افزود: این کاروان با هدف بازدید از مناطق محروم وارد استان بوشهر شد که امروز از شهرهای سیراف، عسلویه و روستای پرک عبور کرده است.
وی عنوان کرد: هدف از شکل گرفتن این کاروان‌ها در واقع معرفی جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان است که امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت برسیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: این کاروان‌ها، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد و با هدف بازدید از مدارس مناطق محروم به استان‌های مرزی در قالب ۵ کاروان اعزام شده‌اند.
باقرپور بیان کرد: کاروان استان بوشهر از شمال این استان و پس از عبور از شهرهای اهرم، دلوار، خورموج، بردخون و دیر امروز وارد شهرستان کنگان و بخش عسلویه شده است.
وی افزود: کاروان جشنواره فیلم کودک و نوجوان امیدوار است با توقف در مناطق محروم شهرستان کنگان و با برگزاری مسابقات، توزیع بسته‌های فرهنگی و اجرای مراسمی کوتاه و شاد؛ پیام این جشنواره را حتی به کودکان و نوجوانان جنوبی‌ترین مناطق کشور برساند.
باقرپور تصریح کرد: این کاروان پس از استان بوشهر وارد هرمزگان می‌شود و پس از حضور در استان هرمزگان به پایتخت باز می‌گردد.
وی اضافه کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان از 23 آبان امسال در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول