اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد:

اجرای 55 پروژه مصوبات سفر رهبری به عسلویه

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی از اجرای 55 پروژه نفتی سفر رهبری به عسلویه با اعتباری بالغ بر 24.5 میلیون تومان خبر داد.

اجرای 55 پروژه مصوبات سفر رهبری به عسلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید پیروز موسوی پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان این استان اظهار داشت: یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عسلویه رسیدگی به وضعیت مردم شهرها و روستاهای اطراف پارس جنوبی بود و ما بر این اساس نهایت تلاش خود را برای رسیدگی به این امر انجام می‌دهیم.
وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته نهایتا در نهاد ریاست جمهوری 55 پروژه مربوط به سفر رهبری برای اجرا از محل اعتبارات وزارت نفت مشخص شد.
مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی با اشاره به نشست‌های متعدد برای نحوه اجرای مصوبات گفت: از مجموع 55 پروژه، 19 پروژه با اعتبار پنج میلیارد تومان مربوط به طرح‌های هادی، پنج پروژه مربوط به طرح‌های احداث و نوسازی مدارس با اعتبار 49 میلیارد تومان، 9 پروژه مربوط به احداث سالن‌های ورزشی و خوابگاه با اعتبار پنج میلیارد تومان، در بخش بهداشت و درمان 17 مصوبه با پنج میلیارد تومان اعتبار، عمران شهری نیز با پنج مصوبه و 50 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.
موسوی اضافه کرد: مصوبات سفر اول و دوم دولت در حوزه نفت نیز با 980 میلیارد تومان اعتبار با پیشرفت خوبی در حال اجراست که 610 میلیارد تومان پروژه را با قرارگاه خاتم الانبیا امضا کردیم.
مدیر عامل منطقه ویژه پارس جنوبی گفت: وزارت نفت 100 میلیارد تومان برای تسریع در اجرای مصوبات سفر دولت پرداخت کرده و این رقم تا پایان سال به 200 میلیارد تومان می‌‌رسد.
وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های مختلف منطقه ویژه با مسئولان استان بوشهر برای تسریع در توسعه این استان گفت: در این زمینه تفاهم‌نامه‌هایی در قالب کمک‌های عام‌المنفعه با اعتباری حدود 35 میلیارد تومان امضا شده که 16 میلیارد تومان از این اعتبار را پرداخت کردیم که در مجموع 64 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
موسوی بیان کرد: شبکه معابر و دفع آب‌های سطحی تنبک، آبرسانی به چاه مبارک و تنبک، بازار شهرداری کنگان، روشنایی بزرگراه سیراف به جم و.. از جمله موارد ذکر شده این تفاهم‌نامه‌ها و مصوبات است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول