اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرفرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه خبر داد:

ساخت ترمینال دوم فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه

خبرگزاری فارس: مدیرفرودگاه بین‌المللی عسلویه از ساخت ترمینال دوم فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه خبر داد.

ساخت ترمینال دوم فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فرشید کلاه‌کج شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی در مسیر رشد و توسعه قرار دارد و باید همزمان با توسعه فازهای مختلف در راستای توسعه زیرساخت‌ها نیز اهتمام ورزیم.
وی افزود: فرودگاه بین‌المللی خلیج‌فارس عسلویه از مهم‌ترین فرودگاه‌های کشور است و در نیمه دوم امسال شاهد پیشرفت بی‌نظیر این فرودگاه هستیم.
کلاه‌کج با اشاره به طرح توسعه فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس یادآور شد: در مهرماه امسال پروژه "تاکسیوی شرقی فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس" به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه حدود سه هزار لیتر در مصرف روزانه سوخت جت در این فرودگاه صرفه‌جویی می‌شود.
مدیر فرودگاه بین‌المللی عسلویه از توسعه باند دوم این فرودگاه خبر داد و گفت: با توجه به نیاز عملیاتی و راهبردی بودن منطقه و شاخص‌های بین‌المللی، توسعه باند دوم فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس در دستور کار این مجموعه قرار گرفت که با موفقیت اجرایی شد.
کلاه‌کج از ساخت ترمینال دوم فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه خبر داد و بیان داشت: دومین طرح توسعه‌ای این فرودگاه از طرح‌های مهمی است که برای انجام آن 310 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده و امیدوار هستیم به زودی مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
وی اذعان داشت: این ترمینال دارای 14 هزار متر مربع مساحت است و پس از ساخت، از طریق یک کریدور به ترمینال کنونی هفت هزار متر مربعی متصل خواهد شد.
این مسئول تصریح کرد: با اجرای طرح ساخت ترمینال دوم فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس، هفت تونل هوایی ساخته می‌شود تا مسافران بدون طی مسیر، به طور مستقیم وارد هواپیما شوند.
 کلاه‌کج خاطرنشان کرد: پس از ساخت و بهره برداری از ترمینال دوم این فرودگاه، پروازهای داخلی و خارجی تفکیک می‌شوند و این امر اهمیت زیادی در کیفیت‌بخشی به این فرودگاه دارد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول