اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس خبر داد:

گازرسانی به 15 روستای انگوت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی از گازرسانی به 15 روستای بخش انگوت، پنج روستای بخش مرکزی و آغاز عملیات گازرسانی به هفت روستای انگوت غربی خبر داد.

گازرسانی به 15 روستای انگوت
ولی اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با ارائه گزارشی از حوزه گازرسانی به مناطق روستایی، اظهار داشت: ‌با اعتبار هشت میلیارد تومان گازرسانی به موران آغاز شده و 20 کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده و با علمک‌‌گذاری در روزهای آینده بهره‌برداری از گاز طبیعی در این منطقه انجام می‌شود.
اسماعیلی بیان داشت: گازرسانی به کارخانه شیرآلات قهرمان نیز آغاز شده و در متراژ 20 کیلومتر عملیات انتقال گاز به این شهرک و همچنین منطقه بلداشی انجام می‌شود.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌ها و بلاتکلیف رها شدن چهارراه گرمی، گفت: ما از پیشرفت این پروژه‌ها رضایت نداریم و از شهرداری و شورای شهر گرمی انتظار داریم در این حوزه بیشتر فعالیت کنند.
وی در ادامه سخنان خود از اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر چهارم رئیس جمهور به شهرداری‌ها خبر داد و ابراز داشت: با همت و رایزنی شورای شهر و شهرداری و ارائه طرح‌های مورد نیاز می‌توان از این اعتبار استفاده کرد.
نماینده مردم گرمی به تغییر وضعیت ظاهری شهر و افزایش دو برابری اعتبارات مقاوم‌سازی مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: آبرسانی تمام 28 منطقه حاشیه گرمی و روستاهای اطراف انجام شده و هم اکنون اهالی این منطقه از آب شرب مناسب بهره‌مند هستند.
وی در مورد گمرک آزادلو با بیان اینکه راه‌اندازی گمرک آزادلو مصوبه هیئت دولت است و هیچ ارگانی نمی‌تواند این مصوبه را ملغی کند، ادامه داد: در این باب منتظر مساعدت مسئولان کشور آذربایجان هستیم تا گمرک و بازارچه آزادلو گشایش پیدا کرده و اقتصاد منطقه متحول شود.
اسماعیلی همچنین از توسعه منطقه گردشگری گیلارلو و راه‌اندازی اسکله در این منطقه خبر داد و ابراز داشت: بر اساس مصوبات سفر چهارم رئیس جمهور قرار است موران به شهر و انگوت نیز به شهرستان ارتقا یابند.
وی در ادامه سخنان خود به تحول عظیم شهرستان گرمی و توجه به ظرفیت قابل قبول این شهرستان اشاره کرد و گفت: ما با کنار گذاشتن تنش‌های سیاسی، قومی و قبیله‌ای و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ایجاد فضای آرام می‌توانیم از پیچ خطرناک هجمه‌های دشمن عبور کرده و در مسیر توسعه روزافزون گام برداریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول