اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از محل اجرای طرح‌های نظام پیشنهادات محقق شد؛

صرفه‌جویی 18 میلیارد تومانی در مجتمع گاز پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: دبیر نظام پیشنهادات پارس جنوبی از صرفه‌جویی 18 میلیارد تومانی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

صرفه‌جویی 18 میلیارد تومانی در مجتمع گاز پارس جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدرضا مصلایی شامگاه یکشنبه در بازدید از طرح‌های پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به تولیدات و افزایش بهره‌وری در این مجتمع از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان ارشد پارس جنوبی است و تلاش خود را در این راستا به کار گرفته‌ایم.
وی از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در مجتمع گازی خبر داد و افزود: برای افزایش سطح کارایی کارکنان و مدیران شاهد برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در سطوح و مقاطع مختلفی در سال جاری هستیم.
دبیر نظام پیشنهادات پارس جنوبی خاطرنشان کرد: از دوره‌های مهمی که در برنامه داریم دوره مانیتورینگ است که در سال گذشته سه دوره در این بخش برگزار شده و امسال نیز برای کمیته‌های مختلف از جمله کمیته توانمندسازی نیروی انسانی بحث مانیتورینگ را مدنظر داریم و تلاش می‌کنیم بحث آموزش مجازی را هم گسترش دهیم.
مصلایی در ارتباط با آموزش نیروهای جدید نیز بیان کرد: هم‌اکنون نزدیک به 600 نفر کارآموز در آستانه استخدام داریم که دوره‌های آموزشی‌ در مهر ماه آغاز شده که البته این آموزش‌ها در اینجا برگزار نمی‌شود اما، کارهای آن را مجتمع گازی انجام می‌دهد.
وی اذعان داشت: در 6 ماهه نخست سال 90 بالغ بر 66 هزار نفر ساعت دوره آموزشی داشتیم که نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 75 درصد رشد را نشان می‌دهد و این مسئله در واقع نشان‌دهنده توجه ویژه به مقوله آموزش از سوی مسئولان و همکاران است.
این مسئول گفت: ما به آموزش به‌عنوان یک فرآیند توانمندساز نگاه می‌کنیم و معتقد نیستیم که آموزش یک فرآیند خدماتی‌ است، بلکه یک فرآیند توانمندساز است؛ این طرز نگاه باعث می‌شود ارتقای بهره‌وری، رشد و بالندگی فردی و سازمانی نصیب سازمان شود.
دبیر نظام مشارکت مجتمع گاز پارس جنوبی در ارتباط با برنامه‌های این واحد یادآور شد: نظام مشارکت مجتمع از خردادماه سال 1389 آغاز به‌کار کرده و سامانه نظام مشارکت و نرم‌افزاری برای این کار را در اینجا مستقر کردیم که تمام پیشنهادات همکاران از طریق این سامانه ثبت می‌شود. 
مصلایی بیان کرد: تا پایان سال 89 بیش از 1700 پیشنهاد وارد سامانه نظام پیشنهادات شد که 19 پیشنهاد تصویب شده و 14 پیشنهاد آن اجرا شده است.
 وی از صرفه‌جویی 18 میلیارد تومانی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و افزود: برآورد ما سودی بالغ 180 میلیارد ریال صرفه‌جویی از این پیشنهادها است که تاکنون محقق شده است.
دبیر نظام پیشنهادات مجتمع گازی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز بالغ بر 4600 پیشنهاد وارد سامانه نظام پیشنهادات شده که 61 پیشنهاد آن تصویب و 38 پیشنهاد آن اجرا شده است.
مصلایی در ارتباط با امکانات آموزشی این مجتمع تصریح کرد: در مجتمع گازی تعداد هشت کلاس آموزشی، یک کارگاه آموزشی و یک سالن اجتماعات داریم که نزدیک به 150 تا 200 نفر ظرفیت دارد؛ یک کارگاه سیستم‌های کنترل ابزار دقیق داریم که مجهزترین کارگاه در سطح کشور است.
وی اضافه کرد: برای رشد و ارتقای مجتمع گازی از همه امکانات و توانمندی‌های موجود به نحو مطلوب استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول