اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد:

اجرای 238 کیلومتر گازرسانی در دشتستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 238 کیلومتر گازرسانی در دشتستان خبر داد.

اجرای 238 کیلومتر گازرسانی در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامعباس حسینی ‌در بازدید از شبکه گازرسانی به دشتستان اظهار کرد: عملیات گازرسانی به مناطق مختلف روستایی و شهری در سراسر استان بوشهر با شتاب مناسبی در دست اجراست و بویژه در نیمه دوم امسال به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.
وی افزود: دشتستان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان استان است و در سال جهاد اقتصادی در گازرسانی به این شهرستان اهتمام ویژه‌ای از خود نشان داده‌ایم.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از اجرای 238 کیلومتر گازرسانی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 238کیلومتر شبکه گازرسانی در پنج شهر برازجان، سعدآباد، دالکی، شبانکاره و آبپخش در شهرستان دشتستان صورت گرفته است.
حسینی تصریح کرد: علمک گاز در این شهرها نصب شده و تعدادی از خانوارهای این شهرها هم‌اکنون از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.
وی اضافه کرد: برای بهره‌مندی تمام خانوارهای دشتستانی از گاز شهری شاهد تلاش شبانه‌روزی کارکنان و مدیران گاز استان هستیم و در سال آینده به نتایج بسیار خوبی در این عرصه می‌رسیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر بیان کرد: همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه شهرداری‌ها با شرکت گاز استان در کیفیت گازرسانی و سرعت بخشیدن به این امر تاثیر بسزایی دارد و امیدوار هستیم روز به روز شاهد تعامل بیشتر و بهتری باشیم.
حسینی افزود: امسال بیش از 30 روستای استان بوشهر نیز از نعمت گاز شهری بهره‌مند می‌شوند و تلاش داریم در گازرسانی به مناطق مختلف استان عدالت را رعایت کنیم.
وی عنوان کرد: در دو سال گذشته تحول چشمگیری در روند گازرسانی به شهرستان‌های 9 گانه استان بوشهر صورت گرفته و مردم از حجم و کیفیت اقدامات شرکت گاز رضایت دارند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول