اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد:

اجرای طرح استانداردسازی مصرف گاز در پالایشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم از اجرای طرح استانداردسازی مصرف گاز در پالایشگاه‌های گازی خبر داد.

اجرای طرح استانداردسازی مصرف گاز در پالایشگاه‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی شامگاه شنبه در نشست شورای پژوهشی پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه فجر جم از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و با تولید 27 درصد گاز کشور نقش مهم و تاثیرگذاری در تامین سبد انرژی کشور دارد.
وی افزود: در سال جهاد اقتصادی برنامه‌های مهمی برای افزایش بهره‌وری و کیفیت‌بخشی به طرح‌ها داشته‌ایم و کیفیت و کمیت تولیدات پالایشگاه بهبود یافته است.
مدیرعامل پالایشگاه جم با تاکید بر اهمیت پژوهش در پالایشگاه جم، هدف از برگزاری این جلسه را تاکید بر موضوعات مهم پژوهشی در شرکت پالایش گاز فجر جم دانست و خاطرنشان کرد: در امر پژوهش می‌توان گام‌های مهمی در سازماندهی فعالیت‌های تحقیقاتی برداشت.
اسلامی تصریح کرد: پژوهش می‌تواند با نگاهی قانونمند و هدفمند به مقولات و با هدف شناسایی چهره‌های علمی و پژوهشی در شرکت ایفای نقش کند.
وی افزود: چند پروژه مهم پژوهشی در این پالایشگاه تعریف شده که با کار کارشناسی و تصویب نهایی اجرایی خواهند شد.
مدیرعامل پالایشگاه جم از اجرای پروژه پژوهشی ممیزی انرژی پالایشگاه گاز جم خبر داد و اذعان داشت: این پروژه توسط واحد پژوهش و توسعه شرکت پالایش گاز فجر جم اجرایی شده است.
اسلامی تصریح کرد: این پروژه منجر به تدوین دستورالعمل، تعریف پروژه اصلاحی، تغییر شیوه بهره‌برداری و فرهنگ‌سازی شده و با اجرای آن، در راستای اصلاح الگوی مصرف اقدامات مهمی در راستای کاهش مصرف انرژی انجام پذیرفته است.
مدیرعامل پالایشگاه جم همچنین از اجرای طرح استانداردسازی مصرف گاز در پالایشگاه‌های گازی خبر داد و افزود: این طرح از طریق سازمان بهینه‌سازی انرژی و توسط شرکت belsim برای پالایشگاه تعریف شده، که در حال اجرا است.
در این نشست دو پروژه حمایت از تحصیلات تکمیلی مورد بررسی قرار گرفت و همچنین پروژه کاهش ارتفاع آب‌های سطحی محوطه مخازن پایانه صادراتی این شرکت در بندر سیراف که قبلا مطالعات آن انجام پذیرفته بود مورد تایید قرار گرفت.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول