اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست انجمن سینمای جوانان گناباد خبر داد:

راه یافتن فیلم‌سازان گنابادی به مرحله کشوری

خبرگزاری فارس: سرپرست انجمن سینمای جوانان گناباد گفت: فیلم‌های فیلم‌سازان گنابادی به مرحله کشوری دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج راه یافت.

راه یافتن فیلم‌سازان گنابادی به مرحله کشوری
محمد برادران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار داشت: فیلم‌های یار مهربان ساخته مجید امیری، آخرین پناه ساخته مجید محرابی و دورها نزدیک ساخته عبدالله علی نژاد از فیلم‌سازان انجمن سینمای جوانان ایران دفتر گناباد به بخش مسابقه دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج که به عنوان سکانس بیداری در خراسان رضوی برگزار شد، راه یافت.
وی افزود: آثار منتخب دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج به مرحله کشوری فیلم بسیج که قرار است آذر ماه در استان گیلان برگزار شود راه یافتند که دو اثر از گناباد در بین آثار منتخب قرار دارند.
بردران گفت: در اختتامیه جشنواره سکانس بیداری در خراسان رضوی، مجید امیری و مجید محرابی موفق به کسب لوح سپاس این جشنواره شدند.
وی افزود: رضا نجفی بازیگر فیلم آخرین پناه نیز موفق به دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگری و جایزه نقدی شد.
بردران در ادامه گفت: علی اکبر محمدزاده جوان هنرمند گنابادی نیز در جشنواره ملی عکاسی بیرجند در قاب ایران که توسط سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری بیرجند برگزار شده بود موفق شد مقام کسب کند.
وی افزود: محمدزاده این رتبه را از بین 149 عکاس و دو هزار و 214 عکس از سراسر کشور کسب کرد.
برادران گفت: از این تعداد عکس، 120 قطعه عکس توسط هیئت داوران برای ورود به بخش مسابقه انتخاب شد که در این بین یک قطعه عکس علی اکبر محمدزاده توانست رتبه چهارم این جشنواره را از آن خود کند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول