اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز؛

پنجمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس استانی در زاهدان کلید خورد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پنجمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس استانی سیستان‌و بلوچستان در زاهدان کلید خورد.

پنجمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس استانی در زاهدان کلید خورد
حجت‌الاسلام و المسلمین عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: معرفی، نمایش و ارزیابی فیلم‌های کوتاه تولید شده در سال‌های اخیر، ارتقای سطح آگاهی، تجربه و بینش نسل جوان برای نیل به سینمای بومی، بسط و تعمیم ارزش‌های والای دینی، مذهبی و هویتی، معرفی فیلمسازان برتر استان و ارزیابی و معرفی بهترین‌ها از اهداف برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و عکس استانی سیستان و بلوچستان است.
وی با بیان اینکه در این جشنواره فیلم کوتاه در دو بخش مسابقه و چشم‌انداز استان برگزار می‌شود، افزود: پس از بازبینی‌های به عمل آمده در بخش مسابقه 49 فیلم کوتاه و در بخش چشم انداز50 فیلم کوتاه در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی در پنجمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس استانی سیستان و بلوچستان اکران می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مدت زمان پخش فیلم‌های کوتاه از یک دقیقه تا 20 دقیقه است، خاطرنشان کرد: فیلم‌های کوتاه در دو نوبت صبح و عصر در سالن سینمای اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان به نمایش گذاشته می‌شود.
دانشی بیان کرد: پنجمین جشنواره فیلم کوتاه در بخش مسابقه با حضور داوران بومی و غیر بومی برگزار می‌شود که پس از آن بهترین‌ها در بخش‌های کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی، تدوین، صدابرداری، تصویر برداری، انیماتور، فیلم مستند و انیمیشن معرفی و انتخاب می‌شوند.
وی افزود: 49 فیلم کوتاه در بخش مسابقه شامل فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی که از سال 86 به بعد در سیستان‌و‌بلوچستان تولید شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در پنجمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس استانی سیستان‌و‌بلوچستان 40 عکس از عکاسان حرفه‌ای سیستان و بلوچستان در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان به نمایش گذاشته می‌شود.
دانشی عنوان کرد: پنجمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس استانی سیستان و بلوچستان از امروز آغاز و تا سوم آذرماه در سالن اشراق مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان ادامه دارد. 
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول