اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در مراسمی:

نخستین جشنواره نماهنگ و فیلم کوتاه در پلدختر برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره نماهنگ و فیلم کوتاه در پلدختر با معرفی خصیصه‌ها وتوانمندی‌ها فرهنگی و بومی لرستان امروز در پلدختر برگزار شد.

نخستین جشنواره نماهنگ و فیلم کوتاه در پلدختر برگزار شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر در حاشیه افتتاحیه نخستین جشنواره نماهنگ و فیلم کوتاه در پلدختر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر گفت: از بین 130اثر تعداد 51 اثر از فیلم‌سازان لرستان به مرحله نهایی جشنواره نماهنگ و فیلم کوتاه لرستان راه یافتند.
غلام رضا محمودی اظهار داشت: این آثار شامل22 فیلم در بخش داستانی18 فیلم در بخش مستند و11اثر در بخش نماهنگ اعلام کرد.
 محمودی افزود: این جشنواره از امروز به مدت دو روز در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود و هیئت انتخاب و داوری این جشنواره متشکل از آقایان مجید شیخ انصاری و سید محسن هاشمی(عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران)، وحید موساییان فیلم‌سازلرستانی، محمدرضا گوهری مسئول سینمای جوان خرم‌آباد، سید غلام رضا نعمت‌پور فیلم‌ساز لرستانی و حجت الله نظری دانشجوی سینما هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: در این جشنواره دو کارگاه آموزشی توسط مجید انصاری و وحید موسائیان برگزار می‌شود.
این جشنواره در بخش مهمان میزبان فیلم" آندوسی" از شهرام مکری، فیلم "بوق "ساخته شهرام مسرور و فیلم "هی" اثررضا قربانی است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول