اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان خراسان رضوی خبر داد:

ارسال 16 اثر به جشنواره کشوری فیلم کوتاه بسیج

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی گفت: از مجموع 24 اثر منتخب جشنواره فیلم کوتاه بسیج خراسان رضوی 16 اثر به جشنواره فیلم کوتاه بسیج ارسال شد.

ارسال 16 اثر به جشنواره کشوری فیلم کوتاه بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجواد کمالی صبح امروز در نشست خبری دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج خراسان رضوی با اشاره به ارسال 170 اثر به دبیرخانه جشنواره، اظهار داشت: از 24 فیلم در مراسم اختتامیه این جشنواره تقدیر می‌شود که از این تعداد 16 اثر به جشنواره کشوری فیلم کوتاه بسیج ارسال شده است.
وی بیان کرد: 154 اثر از مجموع آثار ارسالی به دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج خراسان رضوی شامل 69 اثر داستانی، 49 اثر در بخش مستند انیمیشن و نماهنگ هر کدام با 18 اثر در دوم مرحله مورد داوری قرار گرفت.
مسئول بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی با اشاره به  اینکه استان خراسان رضوی بالاترین رتبه آثار دریافتی در جشنواره فیلم کوتاه بسیج در کشور را دارد، تصریح کرد: شهرهای مشهد، گناباد، کاشمر، سبزوار و نیشابور بیشترین آثار را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.
وی از برگزاری جشنواره کشوری فیلم کوتاه بسیج در آذرماه در زیباکنار استان گیلان خبر داد و افزود: 24 فیلم منتخب دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج خراسان رضوی در روزهای سه شنبه دهم آبان ماه از ساعت  8.30 تا 11 صبح و 15 تا 17 بعد از ظهر و نیز چهارشنبه یازدهم آبان ماه ساعت 8.30  تا 11 صبح در سینمای سید ابراهیم اصغرزاده بوستان ملت نمایش داده می‌شود.
کمالی افزود: مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج خراسان رضوی در روز چهارشنبه یازدهم آبان ماه ساعت 18 در سینمای ابراهیم اصغرزاده برگزار می‌شود و در این مراسم از افراد برگزیده تقدیر می‌شود و نیز از جلال حسینی یکی از هنرمندان استان تجلیل می‌شود.
وی از جمله اهداف برگزاری جشنواره فیلم کوتاه بسیج را ایجاد ارتباط بین هنرمندان استان خراسان رضوی خواند و افزود: دیگر هدف برگزاری جشنواره‌هایی همانند فیلم کوتاه بسیج، شناسایی هنرمندان استان و حمایت از آنان است.
مسئول بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی مهم‌ترین هدف بسیج هنرمندان را پرورش هنرمندان خلاق در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به قول‌هایی که فرماندار مشهد به بسیج هنرمندان داده اند به دنبال ایجاد مرکزی برای آموزش هنرمندان استان هستیم.
وی به عضویت بیش از 2500 نفر در سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی اشاره کرد و بیان کرد: 9 انجمن تخصصی در بسیج هنرمندان راه‌اندازی شده است و به دنبال آن هستیم در راستای اهداف بسیج هنرمندان با جامعه هنری استان جلساتی را برگزار کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول