اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی برگزار می‌شود؛

نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه دفاع مقدس در استان مرکزی خبر داد.

نخستین جشنواره منطقه‌ای فیلم کوتاه دفاع مقدس
علی جلالی‌فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این جشنواره آذر ماه امسال و با حضور فیلم‌سازان استان‌های اصفهان، قم، لرستان، مرکزی و همدان در اراک برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری و مشارکت سازمان بنیاد شهید و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از یکم تا سوم آذر ماه در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می‌شود.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه این جشنواره همزمان با هفته بسیج و پاسداشت پایمردی‌های رزمندگان اسلام و بسیجیان همیشه در صحنه برگزار می‌شود، ‌ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس و بهره‌مندی از توانمندی‌های هنرمندان عرصه فیلم کوتاه دفاع مقدس و زنده نگهداشتن یاد سلحشوری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس است.
جلالی‌فراهانی گفت: موضوعات این جشنواره شامل موضوعات مرتبط با هشت سال دفاع مقدس از جمله خانواده شهدا، نقش جانبازان، نقش بسیج در دفاع مقدس و... است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 15 آبان ‌ماه جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
به گفته وی تاکنون جشنواره فیلم کوتاه دفاع مقدس به صورت استانی برگزار می‌شد که امسال به صورت منطقه‌ای برگزار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی همچنین از چاپ کتاب عکس قاب‌های خاطره به همت معاونت هنری این اداره خبر داد.
جلالی‌فراهانی در پایان اذعان داشت: این کتاب دارای 73 عکس از رزمندگان استان مرکزی در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول