اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رای هیئت داوران؛

برگزیده‌های جشنواره فیلم کوتاه بسیج مازندران معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با رای هیئت داوران در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج مازندران برگزیده‌های جشنواره معرفی شدند.

برگزیده‌های جشنواره فیلم کوتاه بسیج مازندران معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم کوتاه، مستند، نماهنگ و پویانمایی که فراخوان آن از سوی بسیج هنرمندان استان انجام شد با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.
هنرمندان بسیجی فیلم‌ساز استان مازندران امسال با موضوع سکانس بیداری 127 اثر از آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، مستند، نماهنگ و انیمیشن به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که پس از داوری 71 اثر در قالب فیلم کوتاه برگزیده شد که از این تعداد 16 اثر منتخب تندیس دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان را دریافت کردند.
هیئت داوران از مجموعه 56 فیلم‌نامه رسیده به دبیرخانه جشنواره پنج فیلم نامه را شایسته تقدیر دانسته و به یک فیلمنامه نیز تندیس جشنواره و دیپلم افتخار اهدا کردند.
مجموعه اعضای داوران دومین جشنواره فیلم کوتاه مازندران لوح‌های تقدیر جشنواره را به زینب زیاری برای فیلمنامه مواظب عزیز دلم باش، محمد قنبری‌نیا برای فیلمنامه گرانی، فاطمه نامنی برای فیلم‌نامه خواب، سیده زهرا حسینی برای فیلمنامه  تفنگی از نی اعطا کردند.
تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به سیده زهرا اکبری شهابی برای فیلمنامه 10 اختصاص داده شد.
از مجموع 71 فیلم داستانی، مستند و پویانمایی رسیده به دبیرخانه جشنواره، هیئت داوران 16 فیلم را شایسته حضور در بخش مسابقه دانستند که لوح تقدیر بهترین تهیه‌کنندگی دومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان مازندران با عنوان بیداری اسلامی به شعبان علی‌نژاد برای فیلم دورترین سادگی‌ها، لوح تقدیر بهترین گویندگی به رضا بازی‌برون برای فیلم‌های سقاتالار و همسفر آسمانی، لوح تقدیر به محمد هاشم‌پور برای مستند تا دریا، لوح تقدیر به مهدی حیدری برای انیمیشن کلاغ سفید، لوح تقدیر به یاسر طالبی برای نماهنگ برکت، لوح تقدیر و جایزه نقدی به رهام قربانی آهودشتی بازیگر خردسال فیلم سیب، لوح تقدیر و جایزه نقدی به محمدحسین غلامی بازیگر خردسال فیلم ملاخدیجه یک خروس داشت و نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی به بازیگر روشندل فیلم تا دریا به منصوره حسن پور اختصاص یافت.
 
جوایز بخش اصلی جشنواره:
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین صدابرداری به بهمن الوندی برای فیلم ملا خدیجه یک خروس داشت، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین تصویربرداری به عباس قاسم‌نژاد برای فیلم ملاخدیجه یک خروس داشت، تندیس جشنواره و جایزه نقدی بهترین فیلم‌نامه به عزت الله قربانی برای فیلم سیب، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین تدوین به رمضان‌علی امامی برای تدوین فیلم‌های سایه و آخرین روستا، تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی به عزت‌الله قربانی برای فیلم سیب اهدا شد.
 
* بهترین فیلم‌های جشنواره
کاندیداهای بخش داستانی، فیلم سیب ساخته عزت الله قربانی، فیلم سایه ساخته معصومه حجازی و فیلم ملا خدیجه یک خروس داشت ساخته علی معصومی معرفی شدند.
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم بخش داستانی به فیلم ملا خدیجه یک خروس داشت ساخته علی معصومی اهدا شد.
 
* کاندیداهای بخش مستند
مستند تا دریا ساخته محمدعلی هاشم‌پور، مستند سقاتلار ساخته مجید قربانی و ماجرای یک زوج مینوری ساخته ابراهیم عمادی، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم بخش مستند به ماجرای یک زوج مینوری ساخته ابراهیم عمادی اعطا شد.
 
* کاندیداهای بخش نماهنگ
برکت ساخته یاسر طالبی و ننا ساخته علیرضا صبوری، تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم نماهنگ ننا ساخته علیرضا صبوری و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی  به بهترین پویانمایی به همایون غنیمتی برای فیلم باهم اهدا شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول