اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار استاندار فارس به مدیران عامل بانک‌ها در فارس؛

عملکرد بانک‌ها مناسب نباشد سپرده گذاری‌ها را بر می‌داریم

خبرگزاری فارس: استاندار فارس با هشدار به مدیران عامل بانک‌ها در فارس گفت: در صورتی که برخی بانک‌های عامل در استان فارس عملکرد و فعالیت مناسبی نداشته باشند، دستور داده می‌شود سپرده گذاری‌ها در آن بانک انجام نشود.

عملکرد بانک‌ها مناسب نباشد سپرده گذاری‌ها را بر می‌داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین ظهر امروز در حاشیه بررسی مسائل و مشکلات صاحبان صنایع استان فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی بانک‌ها در حمایت از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع خوب عمل می‌کنند و از برخی آنان نیز راضی نیستم.
صادق عابدین ادامه داد: این موضوع در جلسه کمیسیون بانک‌ها به آنان اعلام می‌شود و اگر روند اصلاح نشود با آنان به طور قاطع برخورد می‌کنیم.
وی بیان داشت: برای جریمه بانک‌های فارس با عملکرد نامناسب، دستور می‌دهیم، بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی سپرده‌گذاری خود را در آن بانک‌ها انجام ندهند.
رئیس شورای اداری استان فارس بیان داشت: امیدوارم که برخی بانک‌های ضعیف که عملکرد مناسبی ندارند این موضوع را اصلاح کرده تا کارشان به جایی نرسد که بخواهیم اسم آنان را اعلام کرده و بگوئیم سپرده‌گذاری‌ها در آن بانک صورت نگیرد.
استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری جلسه‌های متعدد با صنعتگران و بررسی مسائل و مشکلات آنان در چند ماه اخیر در آغاز فعالیت خود در این استان اشاره و ابراز داشت: تاکنون در سه جلسه چهار تا پنج ساعته مشکلات صنعتگران در این استان مورد بررسی قرار گرفته و 80 درصد آن‌ها نیز رفع شده است.
وی ادامه داد: رفع 20 درصد دیگر این مشکلات نیز نیازمند زمان و انجام فرآیندهای مختلف است که امیدواریم این نیز برطرف شود.
استاندار تصریح کرد: امروز تعامل خوبی بین مدیران و صاحبان صنایع برقرار شده و بسیاری از مشکلات بدون مراجعه به استانداری برطرف می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول