اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین تیم‌های نظامی و انتظامی؛

بانک صادرات قهرمان فوتسال بسیج بستک شد

خبرگزاری فارس: تیم بانک صادرات شهرستان بستک قهرمان مسابقات فوتسال هفته بسیج در این شهرستان شد.

بانک صادرات قهرمان فوتسال بسیج بستک شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال غربی هرمزگان، این مسابقات با شرکت چهار تیم به مناسبت هفته بسیج در زمین چمن مصنوعی پارک بستک برگزار شد.
در این دوره از مسابقات چهار تیم بانک صادرات، نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک و سپاه هوایی بستک شرکت داشتند که در پایان تیم بانک صادرات با سرپرستی جواد جوادی به قهرمانی رسید و تیم ناحیه مقاومت بسیج بستک دوم و تیم نیروی انتظامی توانست جام اخلاق را از آن خود کند.
در مراسم فینال این مسابقات عیسی عباسی فرماندار بستک، سهرابی فرمانده ناحیه بسیج بستک، فرمانده سپاه هوایی و تنی چند از مسئولان شرکت داشتند.
حبیب‌الله سهرابی فرمانده ناحیه سپاه بستک در مراسم پایانی این دوره از مسابقات گفت: حضور بسیج در تمام میدان باعث رشد و ترقی نظام در همه ابعاد شده است و جوانانی که در این وادی گام می‌نهند برای خدمت و دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی تزکیه نفس را در کنار توجه به سلامت جسم مهم عنوان کرد و افزود: بسیجیان هوشیار و همیشه بیدار ایران اسلامی به هر دو جنبه سلامت جسمی و معنوی خود توجه دارند.
این مسئول از حضور و شرکت فعال بسیجیان در برنامه‌های عمومی بسیج در سطح شهرستان تشکر کرد و گفت: حضور مردم و بسیجیان به صورت خودجوش در برنامه‌ها تمام دسیسه‌های شیطان صفتان را خنثی می‌کند.
عیسی عباسی فرماندار شهرستان بستک نیز در این مراسم از ورزشکاران تقدیر به عمل آورد.
انتهای پیام/
غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول