اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی:

تحریم بانک مرکزی نشانگر عمق کینه‌توزی انگلیس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم بانک مرکزی ایران از سوی دولت انگلیس نشانگر عمق دشمنی و کینه‌توزی این کشور علیه نظام جمهوری اسلامی است.

تحریم بانک مرکزی نشانگر عمق کینه‌توزی انگلیس است
نصرالله ترابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: کاهش روابط سیاسی ایران با انگلیس یک اقدام متقابل و مقابله به مثل و تحرکی سیاسی از سوی ایران علیه سیاست‌های خصمانه این کشور است.
وی با محکوم کردن اظهارات وزیر امور خارجه انگلیس در تحریم بانک مرکزی ایران، افزود: تحریم بانک مرکزی ایران از سوی دولت انگلیس نشانگر عمق دشمنی و کینه‌توزی این کشور علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.
ترابی با بیان اینکه انگلیس و آمریکا با هم همسو و هماهنگ هستند، گفت: تحریم بانک مرکزی ایران از سوی انگلیس تحت فشارهای آمریکا نبود، بلکه این دو کشور با هم هماهنگ هستند و خبرهایی نیز به گوش می‎رسد که در این زمینه آمریکا از انگلیس دستور می‎گیرد.
وی با بیان اینکه قطع روابط میان دو کشور ایران و انگلیس برای هر دو ملت محدودیت ایجاد می‎کند، گفت: باید منتظر بود که آیا دولت با این طرح موافقت خواهد کرد یا اینکه با آن به مخالف بر می‌خیزد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس منافعی در سطح دنیا دارند که احساس می‌کنند ایران منافع آنها را به خطر می‎اندازد، از این رو از هیچ اقدامی برای ضربه به کشور چشم پوشی نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه کاهش رابطه با انگلستان مدت زمانی است کلید خورده است، گفت: کاهش رابطه با انگلیس از سوی برخی وزارت‌خانه‌ها مثل وزارت امور خارجه و وزارت علوم کلید خورده است، بطوریکه وزارت امور خارجه سطح روابط سیاسی خود با انگلستان را کاهش داده، وزارت علوم نیز تعدادی از دانشجویان خود را به کشور بازگردانده و بخشی دیگر را برای بازگشت دعوت کرده است.
ترابی ادامه داد: همچنین در راستای واردات برخی اقلام انگلیس به کشور تجدیدنظرهایی صورت گرفته است.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: کاهش رابطه با انگلیس با توجه به شرایط کنونی کشور باید با تدبیر و سیاست صورت گیرد و به مرور زمان روابط را کاهش داده و به قطع رابطه مبدل سازیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول