اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری؛

نسبت مطالبات بانک‌ها به تسهیلات اعطایی 9.5 درصد است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: نسبت مطالبات بانک‌ها به پرداخت تسهیلات اعطایی در این استان 9.5 درصد است.

نسبت مطالبات بانک‌ها به تسهیلات اعطایی 9.5 درصد است
حمیدرضا فروزنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: این فزونی تسهیلات به منابع بانک‌ها به علت مشارکت بانک‌ها در امر سرمایه‌گزاری، اشتغالزایی و تسهیل شرایط سرمایه‌گزاری برای بخش خصوصی است.
وی نسبت مطالبات بانک‌ها به تسهیلات اعطایی در این استان را 9.5 درصد عنوان کرد و گفت: شناخت پتانسیل‌ها، هدایت صحیح منابع برای افزایش تولید توسط بانک‌ها در افزایش تسهیلات پرداختی در این استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فروزنده با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری نسبت تسهیلات به سرمایه بانک‌های این استان 116 درصد است، ادامه داد: ایجاد رقابت و توسعه کمی و کیفی سیستم بین بانکی، توسعه بانکداری الکترونیکی، و توسعه سنت قرض‌الحسنه مواردی است که توجه به آنها در سطح کلان و استان می‌تواند در راستای دستیابی به اهداف اقتصادی مفید واقع شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری دیگر یک استان توسعه نیافته نیست، تاکید کرد: در سال‌های اخیر اقدامات موثری برای تسریع حرکت توسعه یافتگی این استان انجام شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر چهارمحال و بختیاری آرام آرام از توسعه نیافتگی خارج و به یک استان در حال توسعه تبدیل شده است.
فروزنده با اشاره به حرکت قابل قبول روند توسعه یافتگی چهارمحال وبختیاری در سال‌های اخیر، افزود: نقش سیستم مالی و بانکی در این زمینه انکار نشدنی است.
وی  با بیان اینکه در حال حاضر سیستم مالی و پولی چهارمحال و بختیاری هماهنگ با مدیریت این استان است، گفت: تشکیل شورای هماهنگی بانک‌ها در مسیر توسعه این استان بسیار تاثیر گذار است که امیدواریم با برگزاری این سلسله جلسات مشکلات فراروی این استان در مدت زمان کوتاهی تسهیل یابد.
وی با بیان اینکه بانکداری سودآورترین صنعت در دنیاست، گفت: رضایت یک مشتری، تعدادی مشتری جدید را برای سیستم به ارمغان می‌آورد، از طرفی تمام برنامه‎ریزی برای این تبلیغات، باید متناسب با نوع مشتری، محیط و ...انجام شده، پیش از آن نیز بسترسازی مناسب برای این اقدامات فراهم شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول