اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان تاکید کرد:

ضرورت ارائه تسهیلات همسو با مهارت‌آموزی بانوان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: باید تسهیلات ارائه شده به بانوان‌، با مهارت‌آموزی آنان همسو و این آموزش‌ها با توجه به نیازسنجی‌های بازار کار صورت گیرد.

ضرورت ارائه تسهیلات همسو با مهارت‌آموزی بانوان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان قاسم صیادی در بازدید مدیرکل امور خانواده و بانوان استانداری زنجان از کارگاه‌های مراکز مفتح و الزهراء زنجان، اظهار داشت: با حمایت‌ها و نگاه ویژه استاندار و شکل‌گیری نهضت مهارت‌آموزی در استان این امر منجر به افزایش تعهد 30 درصدی اداره کل شده است.
 وی با اشاره به حمایت مراجع تاثیرگذار و اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری در هدایت و بسترسازی افراد به مهارت‌آموزی بیان داشت: این امر موجب ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.
مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان توضیح کاملی در خصوص فعالیت‌های کنونی و آتی اداره کل ارائه داد و آمادگی اداره کل را در خصوص ارائه آموزش‌های مهارتی به بانوان در پارک بانوان‌، بانوان شاغل و خانه‌دار در سطح شهر و روستا اعلام کرد.
 وی افزود: باید تسهیلات ارائه شده به بانوان‌، با مهارت‌آموزی آنان همسو و این آموزش‌ها با توجه به نیاز سنجی‌های بازار کار صورت گیرد.
وی گفت‌: از استراتژی‌های این اداره کل ارائه آموزش‌ها مبتنی بر تقاضا محوری است که مبتنی بر نیازهای بازار کار و بانوان در سطح استان است.
در ادامه این بازدید مدیر کل امور بانوان استانداری با اشاره به اینکه در سال جهاد اقتصادی هر طرحی که منجر به استفاده بهینه از اوقات فراغت بانوان شود، امور بانوان استانداری با انعقاد تفاهم‌نامه حمایت می‌کند، افزود: در طرح توانمند سازی دختران روستایی‌، طرح رحمت بانوان می‌توان به ارائه آموزش‌های مهارتی به بانوان پرداخت.
 ملیحه نقدی ابتدا از کارگاه‌های برق الکترونیک‌، برق صنعتی و فناوری اطلاعات مختص بانوان، بازدید کرد.
وی با ارزیابی مثبت از نحوه برنامه‌های کارگاه‌ها خاطرنشان کرد: اگر بتوان در کنار ارائه آموزش‌ها‌، بازار کار مناسبی برای فروش تولیدات کارآموزان تهیه کرد موجب خود اشتغالی بانوان می‌شود.
رئیس مرکز خواهران الزهرای زنجان نیز در این بازدید یادآور شد: در کارگاه الکترونیک گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر و نیاز‌سنجی‌های صورت گرفته پیش‌بینی شده دوره آموزشی رباتیک از سال آینده و جواهرسازی از بهمن ماه در مرکز دایر شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول