اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت اعلام کرد:

اعطای تسهیلات بانکی به مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت با اشاره به تأثیر مثبت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در اشتغالزایی گفت: برای حمایت از مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای به آن‌ها تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

اعطای تسهیلات بانکی به مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای
ابراهیم غنچه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت  اظهار داشت: کارآموزان و هنرجویان می‌توانند با مراجعه به اداره کار و صندوق مهر امام رضا (ع) تسهیلات بانکی تا سقف 150 میلیون ریال را برای ایجاد کسب و کار دریافت کنند.
وی افزود: در حال حاضر 16 رشته فنی و حرفه‌ای در این شهرستان به کارآموزان فنی و حرفه‌ای آموزش داده می‌شود.
غنچه‌پور بیان داشت: در شش ماه نخست سال جاری بیش از 4 هزار و 700 نفر موفق به دریافت کارنامه مهارت آموزش از فنی و حرفه‌ای جیرفت شدند.
وی عنوان کرد: بر اساس آمارهای موجود، اکثر مهارت‌آموزان فنی و حرفه‌ای که برای ایجاد شغل آموزش دیده‌اند، جذب بازار کار شده‌اند.
غنچه‌پور با اشاره به راه‌اندازی مراکز فنی و حرفه‌ای جوار دانشگاه در استان کرمان بیان داشت: این مراکز نیز باید در جوار دانشگاه‌های شهرستان راه‌اندازی شود تا دانشجویان همراه با تحصیل مهارت‌های لازم را در رشته تحصیلی خود ببینند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول