اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

فنی و حرفه‌ای تاثیرگذارترین محل برای آموزش اشتغال است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از مراکز فنی و حرفه‌ای به عنوان تنهاترین و تاثیرگذارترین محل‌ها برای آموزش اشتغال یاد کرد.

فنی و حرفه‌ای تاثیرگذارترین محل برای آموزش اشتغال است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی صبح امروز در بازدید از مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان که با حضور مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی همراه بود، اظهار داشت: رمز موفقیت جوانان و افرادی که متقاضی اشتغال هستند در مهارت‌آموزی و آموزش‌های مهارتی است.
وی ادامه داد: امروزه جوانان جویای کار برای اشتغال و حتی اشتغالزایی و کارآفرینی می‌توانند از آموزش‌های مختلف و متنوع فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده و با اخذ گواهینامه مهارت علاوه بر راه‌اندازی شغلی برای خویش نیز سبب شوند تا چندین نفر دیگر وارد عرصه اشتغال شوند.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش به کارآموزان در مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان فراهم است، تصریح کرد: این مرکز تاکنون از عملکرد بسیار خوب و مطلوبی برخوردار بوده است.
مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی نیز در ادامه این بازدید افزود: از ابتدای امسال تاکنون 70 درصد از تعهدات آموزشی مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان عملیاتی شده و مابقی نیز تا پایان سال جاری محقق می‌شود.
حسین خوشایند میزان تعهدات این مرکز آموزشی شهرستان را ۱۱۰هزار نفر ساعت عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۶هزار نفر ساعت در قالب رشته‌های جوشکاری برق، لوله‌کشی گاز خانگی و تجاری، برق صنعتی و ساختمان، تعمیر خودرو و لوازم خانگی، رایانه و پرورش قارچ عملیاتی شده است.
وی با اشاره به اینکه تمامی حرفه‌های مهارت‌‌آموزی در این مرکز با تکنولوژی روز آماده شده تا نظر خانواده‌ها و جوانان را جلب کند، اظهار داشت: افراد می‌توانند از خدمات فراهم شده دولت در مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان نهایت بهره را ببرند.
مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی کسب مهارت را زیرساخت بسیار مهم اشتغال دانست و ادامه داد: گسترش و توسعه مهارت‌آموزی برای رفع مشکل و معضل بیکاری یکی از اهداف این اداره کل به شمار می‌رود.
خوشایند در ارتباط با مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران نهبندان که در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا نیروهای خواهر را برای آموزش کارآموزان جذب کرده و از امکانات این مرکز استفاده بیشتری را ببریم.
وی یادآور شد: مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران نهبندان نیز از این پس به عنوان یک مرکز ثابت در رشته‌های عکاسی و فیلم‌برداری، قالیبافی، سرویس و نگهداری خودرو، تعمیر لوازم خانگی و تلفن همراه، کشت گلخانه‌ای و تابلو فرش به کارآموزان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول