اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای زیارت مشهد:

پروژه‌های "طرح مسجد" در مساجد مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای زیارت مشهد از آغاز اجرایی شدن پروژه‌های طرح مسجد توسط این فرهنگسرا در سطح مساجد شهر مشهد خبر داد.

پروژه‌های "طرح مسجد" در مساجد مشهد برگزار می‌شود
مجید عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: طرح مسجد ما، زمینه ارتباط با شهروندان را ارتقا می‌بخشد ضمن اینکه در حال حاضر سه طرح با عناوین خ مثل خدمت، نگارخانه ضامن و بر بال خاطرات برای طرح مسجد ما در سطح مساجد شهر منتخب شده است.
وی با بیان اینکه تاکنون 118 مسجد در مناطق دوازده‌گانه و شهرداری ثامن مشهد برای اجرای این برنامه ثبت‌نام و اعلام آمادگی کرده‌اند اظهار داشت: این طرح با هدف ارائه خدمات فرهنگی به شهروندان در فضای مساجد شهر اجرا می‌شود.
عسکری در راستای  تشریح طرح نگارخانه ضامن اظهار داشت: سری نخست این طرح شامل نمایشگاهی با عنوان نسیم آفتاب در سطح مساجد برگزار می‌شود.
وی در تشریح برنامه‌های این طرح‌ اظهار داشت: طرح خ مثل خدمت شامل حضور دختران و پسران نوجوانان برای بردن سالمندان محله خود به حرم ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی الرضا(ع) می‌شود که در قالب دو گروه هشت نفره از دختران و پسران نوجوان محله صورت می‌گیرد به طوری که نوجوانان شرکت‌کننده در این طرح پس از شناسایی سالمندان محله، آن‌ها را به حرم امام‌رضا(ع) مشرف می‌کنند.
عسکری در پایان اظهار داشت: به هر یک از مساجد 36 تابلو عکس تعلق می‌گیرد تا بتوانند این آثار را در مدت زمان یک هفته در معرض دید اهالی ‌محله خود قرار دهند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول