اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار صورت می‌گیرد؛

نقالی روایت‌های امام زمان (عج) در مساجد مشهد

خبرگزاری فارس: روایت‌های امام زمان(عج) توسط جواد ابراهیم‌زاده برای نخستین‌بار در مساجد سطح شهر مشهد نقالی می‌شود.

نقالی روایت‌های امام زمان (عج) در مساجد مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، جواد ابراهیم‌زاده اظهار داشت: یکی از برنامه‌های طرح مسجد ما نقالی روایت‌های امام زمان (عج) با همکاری فرهنگسرای انتظار در مساجد سطح شهر است.
وی افزود: این طرح برای نخستین‌بار و در هر مسجد چهار شب متوالی اجرا می‌شود که ششمین مسجد آن امام حسن مجتبی(ع) واقع در بلوار سجاد است که اکنون روایت مرد کلیدساز از 29 آبان تا دوم آذرماه امسال هرشب بعد از نماز مغرب و عشا در آن درحال برگزاری است.
این مربی تئاتر کودک و نوجوان تصریح کرد: این روایت ماجرای مرد کلیدسازی است که در کار خود تمام تلاشش را برای کسب روزی حلال کرده و حق مسلمانی را ضایع نکرده است به همین علت خود امام زمان(عج) هر هفته به دیدن ایشان آمده و احوال مسلمان را از ایشان جویا می‌شدند.
رحیم‌زاده ادامه داد: این ماجرا در مقابل مردی است که برای ملاقات امام زمان (عج) 40 روز عبادت کرده بود و متوجه می‌شود که با زندگی ساده و روزی حلال به تشرف نائل شد.
این بازیگر تئاتر و نمایش افزود: قریب یک ماه است طرح نقالی روایت امام زمان (عج) در مساجد شهر مشهد اجرا می‌شود و با توجه به فرارسیدن ماه محرم و صفر دوره دوم کار خود را در سایر مساجد مشهد شروع می‌کند.
رحیم‌زاده با تاکید بر اینکه هنربخشی از ذوق و سلیقه انسان است، خاطرنشان کرد: در زمینه تئاتر به طرز فنی و حرفه‌ای حدود 20 سال است با ارگان‌های مختلف همکاری می کنم و از سال 1370 نیز مربی تئاتر کودک و نوجوان هستم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول