اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سوادکوه خبر داد:

فعالیت 15 کانون فرهنگی هنری مساجد در سوادکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه با تاکید بر نقش مسجد در تعمیق باورهای دینی گفت: 15 کانون فرهنگی هنری مساجد در سوادکوه فعالیت دارند.

فعالیت 15 کانون فرهنگی هنری مساجد در سوادکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، موسی پهلوان دوشنبه شب در جلسه با مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان اظهار داشت: مساجد مهم‌ترین مکان‌ها برای تعمیق فعالیت‌های دینی، مذهبی و قرآنی هستند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه نهادینه شدن فعالیت‌های دینی و قرآنی در قالب فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و سایر مراکز فرهنگی و هنری و دینی  به دست می‌آید، ابراز داشت: هدف از حضور کانون‌های فرهنگی فرهنگی مساجد به منظور آشنایی و حضور عموم برای بهره‌مندی از فیوضات قرآن کریم و دستورات نورانی قرآنی و احکام دینی است.
وی خواستار برنامه‌ریزی کانون‌های مساجد برای استفاده از مفاهیم دینی در قالب‌های مورد پسند و متعارف شد و خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده که استفاده از مفاهیم دینی و قرآنی در برنامه‌های تلویزیونی و فیلم همواره مورد توجه مردم قرار گرفته چرا که باورهای دینی مورد توجه وجدان‌های بیدار قرار می‌گیرد.
پهلوان با تاکید بر اینکه طرح‌ها و برنامه‌های دینی باید در شان و عظمت مفاهیم دینی باشد، گفت: عمق‌بخشی به مفاهیم دینی و نهادینه و گسترده کردن آن باید همواره در اولویت فعالان دینی و قرآنی قرار گیرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه از استقبال این اداره برای همکاری‌های مشترک با ادارات و نهادهای فرهنگی و دینی شهرستان خبر داد و اذعان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در همکاری و همراهی با طرح‌ها و برنامه‌های دینی فعالانه وارد میدان شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول