اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان شمالی:

برنامه‌های کانون‌های مساجد خراسان شمالی در دهه محرم اعلام شد

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی برنامه‌های کانون‌های مساجد استان در دهه محرم را تشریح کرد.

برنامه‌های کانون‌های مساجد خراسان شمالی در دهه محرم اعلام شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان از اجرای ویژه برنامه‌های ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله حسین (ع) در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی خبر داد و گفت: در تاریخ اسلام به خصوص شیعه، محرم جایگاه ویژه ای دارد و خاستگاه بسیاری از تحولات اخلاقی و اجتماعی و سیاسی بوده است.
وی برگزاری نشست تخصصی مهدویت و ارتباط وقایع محرم و غدیر با مهدویت، برگزاری جلسات آموزشی با موضوع آسیب شناسی مداحی ماه محرم با حضور مداحان مطرح اهل بیت(ع)، خیمه شکوفه‌های عاشورایی ویژه کودکان با برنامه‌هایی از قبیل ایستگاه نقاشی، کارگاه چهره به چهره برای بیان وقایع محرم و قصص قرآنی، پخش فیلم و انیمیشن‌های مرتبط، توزیع بسته‌های فرهنگی در کانون‌های شهرستان شیروان را از جمله برنامه‌ها اعلام کرد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خراسان شمالی پرده خوانی اهل بیت (ع) در شهرستان شیروان، چاپ نشریه و ویژه نامه محرم در سطح استان، تهیه کتاب کودک با موضوع محرم، برگزاری نشست‌های هم اندیشی و بصیرت افزایی با موضوع تشیع سرخ علوی و ظهور سبز مهدوی در شهرستان اسفراین را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.
وی اظهار داشت: اجرای نمایش خیابانی با محوریت واقعه عاشورا در شهرستان‌های مانه و سملقان و گرمه، برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع عاشورا و امر به معروف ونهی از منکر در سطح استان، مسابقه کتابخوانی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری جلساتی با حضور مداحان اهل بیت (ع) در خصوص آسیب شناسی مداحی، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع عاشورا در سطح استان و برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت استراتژیک ویژه ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان نیز در این ایام اجرا می‌شود.
شیرازیان، برگزاری حلقه‌های چهره به چهره ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع محرم و مهدویت در سطح استان، برگزاری مراسم سوگواری و تعزیه خوانی در ایام محرم در سطح استان، نصب پرده و سیاه پوش کردن محیط اطراف مسجد، برگزاری مراسم ادعیه خوانی و قرائت زیارت عاشورا در سطح استان را از د یگر برنامه‌های ماه محرم کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان بیان کرد. 
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول