اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دوم محرم؛

همایش استانی مداحان دانش‌آموزی خراسان جنوبی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری همایش استانی مداحان دانش‌آموزی همزمان با روز دوم محرم در بیرجند خبر داد.

همایش استانی مداحان دانش‌آموزی خراسان جنوبی برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به برنامه‌های دهه اول ماه محرم اظهار داشت:  فردا هفتم آذرماه همزمان با دوم ماه محرم همایش استانی مداحان دانش‌آموز سطح استان را در خانه معلم شهرستان بیرجند برگزار می‌کنیم.
وی تصریح کرد: این مراسم به صورت نمادین فردا از جلوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی آغاز می‌شود که مداحان به سمت خانه معلم حرکت می‌کنند.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت 170 دانش‌آموز مداح در سطح استان خبر داد و گفت: این تعداد مداح دانش‌آموز فردا در همایش مداحان دانش‌آموز استان شرکت می‌کنند.
حسینی ادامه داد: مداحان دانش‌آموز استان در دو مقطع راهنمایی و متوسطه در این همایش شرکت می‌کنند.
وی برگزاری زیارت عاشورا را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام محرم عنوان کرد و اظهار داشت: این مراسم هم در مدارس سطح استان و هم در اداره کل آموزش و پرورش استان و ادارات آموزش و پرورش سطح شهرستان نیز از ساعت 7 تا 8 صبح برگزار می‌شود.
دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در تمامی مجالس و مناسبت‌ها  تأکید بر اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: اگر این فریضه الهی به درستی اجرا شود به تبع در دانش‌آموزان و نوجوانان جامعه نهادینه می‌شود.
حسینی اجرای طرح حفظ قرآن کریم و طرح نور را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش خراسان جنوبی در راستای آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآن کریم دانست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول