اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد:

برگزاری 85 برنامه ویژه محرم در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری 85 برنامه ویژه محرم در شهرستان جم خبر داد و گفت: در تمام شهرها و روستاهای این شهرستان برنامه‌های عزاداری و تعزیه‌خوانی برگزار می‌شود.

برگزاری 85 برنامه ویژه محرم در شهرستان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه شنبه در نشست با فعالان مذهبی و دینی در جم اظهار داشت: برگزاری مراسمات ویژه ماه محرم باید با برنامه‌ریزی لازم و با همکاری هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی با کیفیت مطلوبی انجام شود.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی جم همه نمونه همکاری را با هیئت‌ها دارد و تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب برنامه‌ها اندیشیده شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری 85 برنامه ویژه محرم در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: در تمام شهرها و روستاهای این شهرستان برنامه‌های عزاداری و تعزیه‌خوانی برگزار می‌شود.
سادات تصریح کرد: برنامه‌های روضه‌خوانی و مداحی و سایر برنامه‌های عزاداری نیز با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: بیش از 50 روحانی به مناطق مختلف و شهرها و روستاهای جم اعزام می‌شوند و در اجرای برنامه‌های عزاداری همکاری می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم یادآور شد: قیام عاشورا یک رویداد مهم در تاریخ اسلام است و روحانیون و علما باید نسبت به تبیین شخصیت امام حسین(ع) و یارانش تلاش مضاعفی از خود نشان دهند.
سادات گفت: مردم شهرستان جم عاشق اهل بیت(ع) هستند و با عشق و علاقه در مراسمات مذهبی و بویژه در مراسمات محرم و صفر شرکت می‌کنند و بدون تردید برگزاری منظم مراسمات در جذب مردم تاثیرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: باید نسبت به محتوابخشی به برنامه‌های عزاداری اهتمام ورزیم و همه هیئت‌های مذهبی در این راستا وظایف سنگینی بر عهده دارنند.
محمد صادق سپهرمنش، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان جم نیز در این نشست به ارائه گزارشی از برنامه‌های این شورا ویژه دهه محرم پرداخت و خواستار حمایت تبلیغات اسلامی همچون گذشته از فعالیت‌های شورا شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول