اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی بردخون:

مراسم دهه محرم پرشور برگزار شود

خبرگزاری فارس: مدیرتبلیغات اسلامی بردخون گفت: تمام مسئولان و آحاد مردم در برگزاری باشکوه و پرشور آیین‌های دهه محرم باید حضوری فعال داشته باشند.

مراسم دهه محرم پرشور برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی شنبه‌شب در نشست شورای اداری بردخون اظهار داشت: محرم ماه حماسه، ایثار و  یادآور رشادت سالار شهیدان و 72 تن از یاران با وفایش در دشت خونین کربلاست.
وی در ادامه گفت: در شهر با حوادث ناخوشایندی روبه‌رو هستیم که شایسته منطقه نیست زیرا برخی پشت تریبون قرار می‌گیرند و منتقدان حقیقی را در کنار افراد حاشیه‌دار قرار می‌دهند و آنان را افراد احمق و نادان می‌دانند در حالی که خود دارای مشکل هستند.
وی افزود: مسئولان بخش تلاش زیادی دارند و نباید این افراد و دلسوزان را زیر سئوال ببرند و در برنامه‌ها و مناسبت‌ها حضور داشته باشند و به قانون پایبند شوند.
مدیر تبلیغات اسلامی بردخون اضافه کرد: کمیته‌ای تشکیل شود تا حقایق روشن شده و مانع کارشکنی این افراد شوند در حالی که شورای فرهنگ عمومی نیاز منطقه است تاکنون تشکیل نشده و این ضعفی برای ماست.
سعیدی به نیازهای بخش اشاره کرد و گفت: جاده ساحلی در اطراف بردخون دوربرگردان ندارد و چراغ روشنایی در تقاطع روستاها نصب نشده است.
حبیب نوروزپور رئیس بنیاد مسکن شهرستان دیر نیز گفت: تاکنون 30 میلیارد ریال وام مسکن مهر و روستایی به متقاضیان پرداخت شده و در سال گذشته 2 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های هادی بخش اختصاص یافته و در سال 90 نیز مبلغ 5 میلیارد و 720 میلیون ریال برای طرح‌های هادی روستاهای کناری، وحدت آباد ، آبکش، مغدان، شهنیاء، بردخون کهنه و سجادیه مشخص شده که امیدواریم وضعیت روستاهای مذکور تغییرات خوبی داشته باشد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران دیر نیز در این مراسم با تقدیر از حضور پرشور مردم در تشییع و گرامیداشت شهید سالمی گفت: شهید سالمی همواره مدافع نظام و رهبری بود و با وجود اینکه 70 درصد جانبازی داشت باز دست از اهداف مقدس خود برنداشت و در مسیر ولایت و نظام حرکت کرد.
عبدالعلی موسوی کراماتی افزود: همسر شهید، ایثارگر واقعی است زیرا 27 سال سختی‌ها و دردها را تحمل کرد و برای فرزندان هم مادر بود و هم پدر.
یک استاد حوزه و دانشگاه نیز گفت: شهیدان به درجه‌ای از معرفت رسیدند که شهود را درک کردند و به دیدار حق تعالی رفتند.
حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی کراماتی ادامه داد: عده‌ای در دوران جنگ کشور را ترک کردند و زمانی که وضعیت آرام شد، برگشتند و از سفره‌ای که شهیدان گسترده بودند بهره بردند و این بسیار تأسف‌آور است.
وی افزود: شهیدانی که بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج و بیماری و اثرات جنگ، اینگونه به فیض شهادت رسیدند پیامی جز اطاعت از ولایت و رهبری ندارند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول