اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان تاکستان:

قدرت واقعی ایران به بسیجیان آن است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تاکستان گفت: ما ثابت کرده‌ایم ‌خیل عظیم مردم یعنی همین بسیجیان قدرت واقعی هستند نه سلاح‌ها و مهمات نظامی و اگر کشوری نیروی مردمی داشته باشد می‌تواند به آینده خوشبین باشد.

قدرت واقعی ایران به بسیجیان آن است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی اکبریان عصر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان بیان کرد: مقام معظم رهبری برای تداوم و استمرار راه انقلاب دو اصل مهم، ‌ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب را در سال‌های اخیر بیان کرده‌اند که می‌توان ادعا کرد با وجود این دو اصل آینده انقلاب بیمه خواهد شد چراکه ما بعضی از خواص را به دلیل بی‌بصیرتی از دست دادیم و نگران این بودیم که چه کسانی جای این خواص را خواهند گرفت.
وی ادامه داد: ولی به برکت کیاست و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، افرادی جدید و صالح پا به میدان گذاشتند.
فرماندار شهرستان تاکستان اضافه کرد: با این دو اصل که رهبر و ولی فقیه زمان ما ارائه داده‌اند نباید نگران آینده بود چون اگر خواص ریزش کنند به جای آنان افرادی صالح‌تر پا به عرصه انقلاب خواهند گذاشت.
وی با اشاره به رشد و شکوفایی نظام اسلامی افزود: به برکت مقام عظمای ولایت و شما بسیجیان عزیر و همت والای مسئولان و مردم، ما شاهد رشد و شکوفایی روز به روز نظام جمهوری هستیم.
اکبریان تصریح کرد: بعضی از کشورهای دنیا داشتن زراد‌خانه‌های هسته‌ای را قدرت می‌دانند در حالی که ما ثابت کرده‌ایم ‌خیل عظیم مردم یعنی همین بسیجیان قدرت واقعی هستند نه سلاح‌ها و مهمات نظامی و اگر کشوری نیروی مردمی داشته باشد می‌تواند به آینده خوشبین باشد.
وی یادآور شد: بسیجی خاکی‌پوش روشن ضمیری است که با قامتی راسخ، گامی استوار و اراده‌ای آهنین پنجه در پنجه غرور و خودخواهی انداخته و به راحتی دیو نفس را زمین‌گیر کرده است.
فرماندار شهرستان تاکستان تأکید کرد: بسیج هتک دین را نمی‌پسندد، ‌ترویج ابتذال را قبول ندارد، تضعیف ارکان نظام را بر نمی‌تابد و وحدت را توصیه و اختلاف را نهی می‌کند، یک بسیجی ‌سواستفاده را ناشایست دانسته و فتنه‌گری را به نفع کشور نمی‌داند.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه تاکستان اظهار کرد: پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل است، همیشه تاریخ نیروهای جان بر کفی چون بسیجیان در صحنه‌های گوناگون حاضر هستند و کسی حتی نمی‌تواند چشم طمع نیز به این نظام اسلامی داشته باشد.
حسین رجبی افزود: ما در چند ماه آینده رخدادی بزرگ را در پیش خواهیم داشت و از آنجا که ما در این رویداد حق دخالت نداریم ولی بر اساس فرمایش حضرت امام خامنه‌ای وظیفه خطیری بر عهده شما نهاده شده است و آن روشنگری و آگاه ساختن ملت عزیز و شریف است.
وی تأکید کرد: شما باید شرایط و زمان را رصد کنید و گوش به فرمان امام و ولی فقیه خود باشید و در بین آحاد ملت روشنگری کنید و فقط اصول و شاخص‌ها را مطرح کنید و باقی را به خدا بسپارید.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول