اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

تبیین اصل ولایت فقیه در رأس امور بسیج قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: مهم‌ترین موضوعی که باید در بسیج بر روی آن سرمایه گذاری شود موضوع تبیین اصل ولایت فقیه است.

تبیین اصل ولایت فقیه در رأس امور بسیج قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با اعضای سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌ الزمان (عج) اصفهان با بیان اینکه در اسلام هر آنچه سبب رشد فکری افراد شود مورد اهمیت است، اظهار داشت: باید در بسیج به اجرای برنامه‌هایی تأکید داشته باشید که موجبات رشد فکری جوانان را فراهم می‌کند.
وی افزود: مهم‌ترین موضوعی که باید در بسیج ‌روی آن سرمایه‌گذاری شود، تبیین اصل ولایت فقیه است.
امام جمعه اصفهان در ادامه غنای فکری و بصیرت را لازمه حمایت از مستضعفان و مقابله با استکبار دانست و تصریح کرد: شیعیان باید علاوه بر بصیرت دینی، بصیرت سیاسی و بصیرت اجتماعی داشته باشند.
وی با تاکید به اینکه در دوران نوجوانی مبانی فکری انسان شکل می‌گیرد، بیان داشت: باید تلاش کنیم تا نوجوانان بسیجی ضمن اینکه خودشان از امواج انواع تهاجم فکری و فرهنگی در امان می‌مانند بتوانند پاسخگوی سئوال‌ها و شبهات دیگران نیز باشند.
طباطبایی نژاد ضمن اینکه از مسئولان امر درخواست کرد ایام فراغت و عمر جوانان را در قالب بسیج سازندگی صرف کنند، افزود: جوانان با حضور در اردوهای سازندگی علاوه بر اینکه با رهایی از بیکاری، از آسیب‌های اجتماعی در امان می‌مانند، از نزدیک با وضعیت روستاها آشنا می‌شوند و همین امر آن‌ها را برای قبول و واگذاری مسئولیت و حکومت آماده‌ کند.
وی خواستار تداوم فعالیت‌های بسیج سازندگی در تمام طول سال و عدم محدود شدن آن به فصل تابستان شد و افزود: در امور فرهنگی باید کار کابردی انجام شده و از فعالیت تبلیغاتی اجتناب شود.  
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان همچنین اضافه کرد: در این گونه فعالیت‌ها مسائل دینی به ویژه نماز و احکام مربوط به آن در اولویت قرار گیرد.
به گزارش فارس، در ابتدای این دیدار سرهنگ انوری مسئول بسیج سازندگی استان اصفهان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مختلف بسیج سازندگی در استان و نقش بسیج سازندگی در محرومیت زدایی و تشریح خدمات‌رسانی پرداخت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول