اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جهرم:

بسیج در تمام عرصه‌ها پیشتاز است

خبرگزاری فارس: شهردار جهرم گفت: امروز بسیجیان با اقتدار و اخلاص خود در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی پیشتازند.

بسیج در تمام عرصه‌ها پیشتاز است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علیرضا صحرائیان عصر امروز در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهرداری جهرم با اشاره به تقارن پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین این یادگار ارزشمند امام راحل (ره) با آغاز ماه محرم، اظهار داشت: الگوپذیری بسیجیان از نهضت امام حسین (ع) در مسیر احیای دین اسلام، تحقق امر به معروف و نهی از منکر و برقراری عدالت در جامعه است.
شهردار جهرم افزود: بسیجیان با تاسی از آرمان‌های امام حسین (ع) جانشان را در طبق اخلاص گذاشته و به هیچ دشمن متجاوزی اجازه دخالت در انقلاب را نمی‌دهند.
وی با بیان اینکه امروز بسیجیان با اقتدار و اخلاص خود در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی پیشتازند گفت: با توجه به سخنان رهبری انقلاب که فرمودند مسئولان باید بسیجی‌وار به مردم خدمت کنند، وظیفه ما نیز سنگین‌تر شده است چرا که بسیجی خادم بدون هیچ مزد و منتی در حال فعالیت بوده و همیشه رضای خدا را در نظر می‌گیرد.
صحرائیان خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدات دشمنان و تلاش آن‌ها در کمرنگ کردن نقش بسیج در جامعه باید ملت ایران هوشیار باشند و حفظ ارزش‌های انقلاب را سرمایه جامعه و حرکت در راه شهدا بدانند.
این مسئول تصریح کرد: مسئولان بسیجی باید به فکر خدمت‌رسانی و حفظ دستاوردهای انقلاب باشند چرا که شهدا در روز قیامت از ما می‌پرسند در راه انقلاب چه خدمتی کرده‌اید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول