اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه سمنان:

تفکر بسیج قابل صدور است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: بسیج چون تفکر محسوب می‏شود، قابل صادر شدن است.

تفکر بسیج قابل صدور است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان عصر امروز در جمع بسیجیان شهرستان شاهرود با اشاره به میوه‏های درخت بسیج اظهار داشت: ما اکنون میوه‏های این درخت را در ابعاد مختلف سیاسی، نظامی، علمی و فرهنگی در کشور می‏توانیم شاهد باشیم.
احمدیان بیان داشت: بیداری اسلامی یکی از مهم‏ترین میوه‏های درخت بسیج است که امروز شاهد آن هستیم و باید بدانیم که هیچ جای جهان نمی‏تواند بسیجی همچون ایران داشته باشد؛ چرا که هیچ جای جهان شیعه ولایی ندارد که تابع باشد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه منظور ما از بسیج تفکر بسیجی است، افزود: بسیج یک معنای مهم حقوقی دارد که فرد را به یک سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل می‏کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کد: این همان چیزی است که بسیجی را از جنگ سخت تا جنگ نرم با خود همراه دارد و جنگ نرم جای اصلی بسیج است.
احمدیان اضافه کرد: هیچ چیز نمی‏تواند مقابل جنگ نرم دشمن بایستد، به غیر از تفکر بسیجی و موفقیت با این تفکر بوده و این تفکر اسلام ناب است.
معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه مبنای جنگ نرم اعتقادی است، ادامه داد: با توجه به تفکر بسیجی که اسلام ناب و الگوی آن مولا علی (ع) بوده و اینکه بسیج چون تفکر محسوب می‏شود، قابل صادر شدن است.
احمدیان ادامه داد: باید تلاش کرد که این سنگر دفاعی در برابر جنگ نرم دشمن بسیار قوی شده و تقویت شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول