اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت؛

برپایی گردهمایی بسیجیان شهرستان مهر

خبرگزاری فارس: گردهمایی بسیجیان شهرستان مهر با حضور مشاور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در سالن شهدای دولت مهر برگزار شد.

برپایی گردهمایی بسیجیان شهرستان مهر
به گزارش خبرگزاری فارس از مهر، عصر امروز گردهمایی بسیجیان شهرستان مهر با حضور مشاور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در سالن شهدای دولت این شهر برگزار شد.
در این مراسم رضا محمدی نیا مشاور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: با گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی، استکبار جهانی که همواره در صدد ضربه زدن به این نظام بوده‌اند نه تنها امید آنان منجر به موفقیت و پیروزی نشد، بلکه استکبار جهانی به یاس کشیده شد.
مشاور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قبل از اینکه امام خمینی (ره) در این کشور قدرت و امکاناتی در اختیار داشته باشند، ایشان یک تنه قیام می‌کند و به ملت‌ها و آزادی‌خواهان عالم پیام می‌دهند که بر علیه قدرت‌های شیطانی قیام کنند و ایشان کسی است که پیام اسلام و نهضت اسلامی را به گوش جهانیان رساند.
وی ادامه داد: این فرمان امام خمینی (ره) مشابه آن چیزی است که پیامبر اعظم (ص) یک‌هزار و 400 سال قبل فرمودند و از این رو امام در آن روزی که تنها قیام کرده بود و جز اندکی از یاران خود در اختیار نداشت با توکل به خداوند و توسل به ائمه معصومین (ع) این راه درخشان را آغاز و فرمان تشکیل بسیج را صادر می‌کند.
محمدی‌نیا تصریح کرد: یکی از علت‌های تحمیل جنگ و تحلیل دشمن این بود که اظهار می‌کردند این جوانان بسیجی دانش‌آموز، با جنگ هیچ‌گونه آشنایی ندارند و ما پیروز جنگ هستیم.
وی ادامه داد: زمانی طبل جنگ نواخته می‌شود، امام خمینی (ره) فریاد دیگری آغاز می‌کند و می‌فرماید که تکلیف بسیج در دفاع از اسلام، در جبهه‌های جنگ تحمیلی است و امروز می‌بینیم که مقام معظم رهبری نیز مانند امام خمینی (ره) ندای حفظ بسیج برای همیشه را، حتی پر حرارت‌تر از شرایط آن روز سر می‌دهند و اعلام می‌کنند که بسیج برای همیشه نیاز انقلاب است.
همرزم شهید بروجردی و مشاور بسیج ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: با پایان یافتن جنگ تحمیلی یک سری جریانات انحرافی و سیاسی در روزنامه‌های کشور نوشتند که بسیج برای جنگ و دفاع از کشور بود و دیگر دوران آن به سر آمده است.
وی افزود: با فاصله گرفتن و رشد بعضی از جریانات روشنفکری انحرافی و سیاسی در کشور، باز نیز نداهای حذف بسیج، تعدیل و کاهش فعالیت‌های بسیج سرداده شد و با حضور و درخشش بسیجیان در صحنه‌های علم و فناوری، سازندگی و ورزش و سایر مولفه‌های قدرت، ثابت کردند که بسیج نیاز امروز و فردای این انقلاب و نظام است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول