اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان گتوند برگزار شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی عصر امروز اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان شهرستان گتوند برگزار شد.

اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان گتوند برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از گتوند، به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج عصر امروز  اجتماع 2 هزار نفری بسیجیان گتوند برگزار شد.
در این مراسم که با حضور فرماندار، امام جمعه‌ و جمعی از فرماندهان سپاه در استادیوم تختی گتوند برگزار شد، فرماندار گتوند اظهار داشت: حماسه‌ها و رشادت‌های بسیجیان در دوران جنگ تحمیلی مثال‌زدنی و در تاریخ جاویدان خواهد ماند ضمن اینکه بسیج توانست در زمان کوتاهی قلب‌ها را به تسخیر خود در آورد زیرا بسیج یک فرهنگ ارزشی است و امروز بسیجیان ایران اسلامی ثابت کرده‌اند که در تمام صحنه‌ها حضور دارند.
قدرت‌الله امانی‌پور تاکید کرد: بسیج فرهنگی غنی و نیرویی مردمی است و باید تلاش کرد تا این فرهنگ در جامعه گسترش بیش از پیشی داشته باشد.
همچنین در این مراسم، یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در این آیین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: هر کس در دفاع از دین عمل کند بسیجی است و بسیجی به گفته مقام معظم رهبری باید در وسط میدان باشد.
سرهنگ میر اسحاق عسکری افزود: آثار و کتبی که شهدای دفاع مقدس در آن زمان منتشر کردند نشان از تاثیر دانش در بسیجیان است و کسی که اعتقاد به دانش اسلامی داشته باشد بسیجی است.
گفتنی است در پایان این همایش بزرگ از تعدادی از بسیجیان نمونه با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول