اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج خواهران شهرستان گناوه:

تفکر بسیج معادلات استعمار را بر هم زده است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج خواهران شهرستان گناوه گفت: تفکر بسیج که ریشه در عاشورا دارد، سبب شده است تا تمامی نقشه‌های استعمار نقش بر آب شود.

تفکر بسیج معادلات استعمار را بر هم زده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، طاهره حسینی شامگاه شنبه در نشست سیاسی خواهران بسیجی در محل حسینیه صاحب الزمان (عج) بندر گناوه اظهار داشت: امروز تفکر بسیج سبب شده است تا مردم منطقه خاورمیانه با تأسی از آن در مقابل آمریکا و سردمدارانش بپا خیزند و در مقابل ظلم و جنایت آنان از هستی و هویت اسلامی خویش دفاع کنند.
حسینی تصریح کرد: امروز بعد از سه دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی و همچنین سی و دو سال از تشکیل شجره طیبه بسیج، انوار آن از مرزهای جغرافیایی گذر کرده است و شاهد بهره‌گیری از تفکر بسیج و انقلاب در همه جهان هستیم.
حسینی با اشاره به شکست‌های پی در پی آمریکا و  همپیمانانش در جنگ علیه لبنان و غزه و همچنین بیداری اسلامی اضافه کرد: امروز تفکر بسیج که منشأ آن صالحین و انبیا و ائمه معصومین (ع) هستند، در جهان کنونی تفکری یکه تاز است و تمام بیم و ترس دشمنان از بسیج و پیروان آن است.
مسئول بسیج خواهران شهرستان گناوه اضافه کرد: ویژه برنامه‌های هفته مبارک بسیج با حضور خواهران بسیجی شهرستان گناوه با شکوه در حال برگزاری است.
حسینی افزود: در سال جاری باشکوه‌تر از سال‌های گذشته نسبت به بر گزاری ویژه برنامه‌های این هفته اقدام شده است. 
وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در سطح سپاه شهرستان و همچنین برگزاری ستاد بزرگداشت در حوزه بسیج خواهران شهرستان و با همکاری فرماندهان پایگاه‌های تابعه نسبت به برگزاری ویژه برنامه‌های این هفته برنامه ریزی دقیق انجام شده است.
مسئول بسیج خواهران گناوه اظهار داشت: ویژه برنامه‌های این هفته مبارک با کیفیت بسیار خوب در نظر گرفته شده است و با حضور خواهران بسیجی در حال بر گزاری است.
وی همچنین با اشاره به اینکه بسیج خواهران شهرستان 18 برنامه در طول این هفته برگزار می‌کند، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب همراه با محصولات فرهنگی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان، یادواره شهیده نسرین افضل و شهدای زن شهرستان گناوه به همراه یادواره سه شهید روستای چاهبردی در محل پایگاه ام الکلثوم این روستا، همایش تحکیم خانواده به همت پایگاه بسیج خواهران آسیه در محل مسجد علی بن ابیطالب(ع) محله بابا علیشاه، برنامه گرامیداشت هفته بسیج همراه با طبخ حلوای سنتی به همت پایگاه بسیج نرجس در محل فاطمیه، همایش مداحان بسیجی و لالایی های محلی علی اصغر(ع)  به همت پایگاه بسیج خدیجه کبری در محل روستای محمد صالحی، نشست‌های فرهنگی سیاسی و روشنگری در سه پایگاه‌های مقاومت و بر گزاری زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای ندبه  و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و عهد و پیمان با آنان را از اهم این برنامه‌ها دانست.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول