اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‏ای نزدیک؛

خدمات شهرداری دماوند تحت وب ارائه می‏شود

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از ارائه خدمات تحت وب به شهروندان، از سوی این نهاد در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

خدمات شهرداری دماوند تحت وب ارائه می‏شود
مرتضی همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: در بدو تصدی پست شهرداری دماوند، وعده‏هایی در خصوص اجرای طرح‏های نوین به منظور تبدیل این نهاد به شهرداری الکترونیک داده و اقداماتی در این باب آغاز شد.
وی ادامه داد: این مهم در بخش بایگانی پرونده‏های ساختمانی شهرداری دماوند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال پیگیری است.
همتی تصریح کرد: گام بعدی در اجرای طرح شهرداری الکترونیک دماوند، ارائه خدمات این نهاد تحت وب به شهروندان خواهد بود.
شهردار دماوند افزود: بدین ترتیب در آینده‏ای نزدیک شهروندان دماوندی از درون منزل نیز قادر به دریافت خدمات توسط رایانه‏ای متصل به سامانه‏های اینترنتی خواهند بود.
 
* اجرای 50 درصد از طرح ممیزی املاک
وی پیرامون طرح ممیزی املاک در دماوند نیز خاطرنشان کرد: از دیگر امور ضروری و مورد تاکید در قانون که گاه از سوی برخی شهرداری‏ها مورد پرهیز قرار می‏گیرد، طرح ممیزی املاک است.
همتی با اشاره به قوانین موجود در این‏ باره اظهار داشت: بر اساس ماده دو قانون نوسازی، شهرداری‏های کشور در دوره‏ای پنج ساله موظف به اجرای طرح‏های ممیزی املاک هستند.
شهردار دماوند تصریح کرد: اخذ اطلاعات مربوط به عرصه، اعیان و خانوار پایه و اساس برنامه‏ریزی در حوزه‏های مختلف شهری و یکی از مصادیق حرکت به سمت و سوی درآمدهای پایدار در قالب نوسازی قلمداد می‏شود.
وی از اجرای طرح ممیزی در نیمی از املاک دماوند خبر داد و افزود: با تلاش‏های صورت گرفته، 50 درصد امور میدانی طرح ممیزی املاک دماوند اجرایی شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول