اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم:

تیم شهرداری یاسوج را حذف می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان ابومسلم گفت: با پیروزی مقابل شهرداری یاسوج در جام حذفی، به روند موفقیت خود باز می‌گردیم.

تیم شهرداری یاسوج را حذف می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا مهاجری عصر جمعه در جمع خبرنگاران پیش از دیدار تیمش با شهرداری یاسوج در جام حذفی اظهار داشت: اینکه شهرداری در لیگ نتایج خوبی نگرفته دلیل این نیست که حریف دست و پا بسته‌ای مقابل ما باشد.
وی ادامه داد: شهرداری تیم خوب و البته باتجربه‌ای است، اما در مقابل بازیکنان ما جوان و کم تجربه هستند با این حال فکر می‌کنم اگر شرایط جوی اجازه دهد بازی تماشاگر پسندی از سوی دو تیم ارائه می‌شود.
این سرمربی فوتبال درباره شناختش نسبت به حریف یاسوجی گفت: تا حدودی با تفکرات چمنیان آشنایی دارم، فیلم بازی‌های آنها را هم دیده‌ام و معتقد هستم فوتبال خوبی بازی می‌کنند. از طرفی اکثر بازیکنان آن‌ها مشهدی هستند و به نظر من می‌شود تفکرات آنها را در زمین پیش‌بینی کرد.
مهاجری ادامه داد: با این حال نتیجه‌گیری برای ما مهم است و برای کسب برد وارد زمین خواهیم شد، چرا که با این برد به خودباوری می‌رسیم و این در کسب نتیجه در لیگ به کمک ما خواهد آمد.
وی ضمن آرزوی موفقیت برای تیم حریف گفت: فکر نمی‌کنم حضور عباس چمنیان و چند نفر از بازیکنانی که با هم رفاقت دارند در دو تیم سبب ایجاد حساسیت شود، اما به هر حال زمین فوتبال محل رقابت است و مهم دوستی‌هایی است که سال‌ها باید ماندگار باشد. من برای تیم شهرداری آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در صورت پیروزی مقابل ما قهرمان جام حذفی شوند.
سرمربی سیاه‌جامگان ابومسلم با اشاره به شرایط جوی ادامه داد: مثل بازی‌های گذشته بزرگ‌ترین نگرانی‌ام همین وضعیت آب و هوایی است. با اینکه پیش از این در دو زمین بارانی نتایج خوبی گرفته‌ایم، اما می‌دانم یاسوجی‌ها هم با چنین شرایطی بیگانه نیستند، چرا که از نظر جوی شرایط یاسوج شبیه به مشهد است.
وی با اشاره به شرایط تمرینی تیمش در هفته گذشته گفت: متاسفانه نتوانستیم یک روز درست و دقیق تمرین کنیم، در این مدت یا در چمن مصنوعی تمرین کرده‌ایم یا زمین‌های کوچک. برای همین هنوز تاکتیک‌هایی که در ذهنم هست به بازیکنان دیکته نشده است.
مهاجری درباره تاثیر باخت هفته گذشته سیاه‌جامگان در این دیدار اذعان داشت: باید سعی کنیم از آن باخت درس بگیریم و در این بازی و مسابقات بعدی جبران کنیم، به نظرم آن باخت گرچه تلخ بود، اما در انگیزه ما مقابل شهرداری تاثیری ندارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول