اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت سرمای زودرس؛

اجرای پروژه‏های عمرانی شهرداری دماوند متوقف شد

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: تعدادی از پروژه‏های عمرانی شهرداری دماوند که قرار بود تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان به بهره‏برداری برسد، به دلیل سرمای زودرس متوقف ماند.

اجرای پروژه‏های عمرانی شهرداری دماوند متوقف شد
مرتضی همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار داشت: هر ساله تا اواسط آذر ماه فرصت عملیات عمرانی در دماوند مهیا بود اما امسال از اوایل آبان ماه شاهد نزولات پربرکت آسمانی و کاهش ناگهانی دمای هوا بودیم که موجب توقف اجرای پروژه‏های عمرانی در دست اجرا شد که البته باز هم خدا را شاکریم.
وی در خصوص حفره‏های موجود در معابر اصلی شهر اظهار داشت: حجم و مدت زمان زیاد بارندگی‏های اخیر باعث بروز خسارت‏هایی به آسفالت معابر شده که شرایط نامساعدی را در بعضی نقاط شهر فراهم آورده و از طرفی شرایط جوی نیز امکان اصلاح معابر را سلب کرده است.
شهردار دماوند ادامه داد: شهرداری با بکارگیری دو پیمانکار مترصد فرصتی است تا چنانچه شرایط مهیا شود، فورا لکه‏گیری معابر انجام و رفع نقص شود البته این فقط در راستای رفاه حال مردم خواهد بود وگرنه در این شرایط نمی‏توان انتظار کیفیت بالا در پروژه آسفالت معابر را داشت.
همتی اضافه کرد: در بعضی از قسمت‏های شهر پل‏هایی داشتیم که علاوه بر آب‌گرفتگی نهر آنها، عبور و مرور خودروها را مختل می‏کرد و با وجود هوای سرد و شرایط ناپایدار جوی و صرفا در راستای ایجاد امنیت و آسایش شهروندان اقدام به ترمیم آنها کرده‏ایم.
وی یادآور شد: در شهرهایی مانند دماوند که فرصت انجام اقدامات عمرانی و فصل کاری محدود و کوتاه است، اختصاص به موقع و به هنگام منابع و اعتبارات می‏تواند شرایط بهتری را برای انجام کارهای عمرانی فراهم کند.
شهردار دماوند افزود: با وجود اینکه کنترل شرایط محیطی و جوی در اختیار ما نیست به هر حال ضمن قدردانی از شهروندان فهیم و گرانقدر، به خاطر توقف اجرای پروژه‏ها از صبر و شکیبایی فراوانی که در نواقص و نارسایی‏ها به خرج می‏دهند، صمیمانه سپاسگزارم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول