اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیان کرد:

پیشروی شهرداری یاسوج در جام حذفی با شکست سیاه‌جامگان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: با شکست تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گام به گام در جام حذفی پیشروی خواهیم کرد.

پیشروی شهرداری یاسوج در جام حذفی با شکست سیاه‌جامگان
عباس چمنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج پیش از رویایی با سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: پس از شکست دادن تیم تراکتورسازی در جام حذفی توقعات از این تیم در این جام بالا رفته است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج بیان کرد: تیم فوتبال شهرداری این استحقاق را دارد که در هر دو جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور در مقابل رقیبان خود سربلند از میدان خارج شده و به موفقیت‌های مورد دلخواه مردم این استان دست یابد.
چمنیان این موفقیت‌ها را مستلزم همکاری و تعامل همه اجزا و ارکان نزدیک به فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: خاطر ما از بابت شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج به‌عنوان مدیریت‌ عالی این تیم جمع است چرا که در این دو مجموعه افرادی فهیم و دلسوز قرار داند و به جز موفقیت این تیم و شاد کردن دل هواداران به چیز دیگری نمی‌اندیشند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج تماشاگران فوتبال و به خصوص هواداران را رکن مهم و عامل اساسی موفقیت این تیم دانست و گفت: با پشتوانه هوادار واقعی به نقطه مطلوب دست خواهیم یافت.
چمنیان به بازی روز یک‌شنبه ششم آذرماه این تیم در مقابل سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور اشاره کرد و گفت:‌ بازیکنان ما برای این دیدار دارای روحیه خوبی هستند و امیدواریم با اجرای دستورات تاکتیکی توسط آنها بتوانیم این تیم پرقدرت مشهدی را نیز از گردونه مسابقات جام حذفی همانند تراکتورسازی خارج کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از تیم سیاه‌جامگان به‌عنوان ابومسلم دوم یاد کرد و گفت: این تیم همان ابومسلم مشهد است که به دلیل اختلافات در کادر مدیرتی با عنوان تیم سیاه‌جامگان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور پیدا کرده و قصد دارد با حضور در لیگ دسته یک و تجدید قوا خیز بلندی برای لیگ برتر فوتبال کشور بردارد.
چمنیان تصریح کرد: اگر وضعیت ورزشگاه تختی مشهد که همواره نامناسب بوده اجازه دهد، بی‌شک این تیم را نیز وادار به شکست خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: ورزشگاه تختی مشهد فاقد چمن مناسب است و با بارندگی که از امروز در مشهد آغاز شده به یقین باید روی گل با این تیم دست و پنجه نرم کنیم که این کار ما را سخت خواهد کرد.
چمنیان با بیان اینکه این تیم از چندین بازیکن لیگ برتری سود می‌برد، افزود: با تلاش بازیکنان سعی خواهیم کرد با پیروزی در این میدان در بازی بعدی به مصاف یکی از دو تیم خوزستانی صنعت نفت و یا فولاد خوزستان برویم.
وی بیان کرد: در صورت پیروزی ما و صنعت نفت در بازی‌های پیش رو در جام حذفی، از این تیم آبادانی به عنوان میزبان در شهر یاسوج استقبال می‌کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول