اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دهم لیگ آزادگان؛

صبای نوین قم به پیروزی مقابل شهرداری چابکسر می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دهمین هفته از دور رفت رقابت‌های فوتبال جام آزادگان برای تثبیت موقعیت خود در بالای جدول رده‌بندی مقابل شهرداری چابکسر صف‌آرایی می‌کند.

صبای نوین قم به پیروزی مقابل شهرداری چابکسر می‌اندیشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از مرحله گروهی فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از فردا با رقابت تیم‌های حاضر در گروه‌های مختلف وارد هفته دهم می‌شود و در گروه دوم دیداری حساس در شهر مقدس قم به انجام می‌رسد.
بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم روز شنبه پنجم آذر ماه در حضور تماشاگران خودی در ششمین دیدار خانگی میزبان تیم شهرداری چابکسر خواهند بود تا بعد از تساوی خارج از خانه هفته گذشته، پیروزی دیگری را در خانه به دست بیاورند.
تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شهرداری چابکسر در دیداری حساس از هفته دهم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ آزادگان از ساعت 14 و 30 دقیقه فردا، در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
صبای نوین قم در پنج بازی خانگی قبل خود که دیدارهایی از هفته‌های اول، سوم، چهارم، ششم و هشتم مرحله گروهی مسابقات فوتبال باشگاه‌های دسته سوم کشور بود و در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، به ترتیب برابر تیم طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا و البرز شهرداری زنجان به میدان رفت و با کسب پیروزی یک بر صفر و تساوی دو بر دو از این دو مسابقه خارج شد.
در مقابل شهرداری آستارا و استقلال ساری نیز به برتری دست یافته است و در حال حاضر با موقعیتی مناسب در مکان دوم جدول رده‌بندی مسابقات گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جای گرفته است.
در این گروه از مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان تیم‌های شاهین تهران، شاهین کرج، سفیدرود آستانه، عقاب تهران، آرمین قزوین و طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا نیز حضور دارند.
تیم فوتبال صبای نوین قم در سه هفته اخیر مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان سه بازی بسیار مهم با سه تیم بالای جدول برگزار کرده است که حاصل آن یک باخت، یک پیروزی و یک تساوی بوده است.
شاگردان عباس رحمانی در هفته هفتم در دیداری خارج از خانه مقابل تیم سفیدرود آستانه به میدان رفته و در این بازی با یک گل مغلوب شدند تا بدین ترتیب نخستین شکست این فصل مسابقات لیگ دسته سوم جام آزادگان را پذیرا شوند.
آنها در هفته هشتم در خانه مقابل تیم صدرنشین گروه دوم یعنی تیم فوتبال استقلال ساری به میدان رفتند و در حالی که حریف در لحظات پایانی 10 نفره شده بود، موفق شدند با گل‌های مسعود خسروی این دیدار مهم را دو بر یک ببرند.
در هفته نهم نیز صبای نوین قم در یکی از مهم‌ترین بازی های این فصل در خانه حریفان، مقابل تیم فوتبال شهرداری لنگرود به میدان رفت و در شرایطی که در هوای بارانی و زمین نامساعد بازی می‌کرد به تساوی و یک امتیاز دست یافت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول