اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

پدافند غیرعامل همه امکانات و تجهیزات را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: پدافند غیرعامل همه امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی و همه طرح‎ها و پروژه‎های اجرایی در سطح کشور را بیمه می‎کند.

پدافند غیرعامل همه امکانات و تجهیزات را بیمه می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی در کارگاه آموزشی یکروزه پدافند غیر‎عامل که صبح امروز با حضور مدیران دستگاه‎های اجرایی استان در تالار فخرالدین اسعد‎گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: پدافند غیر‎عامل یک ضرورت جدی است که هر چه تهدیدات دشمن، جدی‎تر می‎شود باید ایمن‎سازی ما هم در مقابل آنها قوی‌تر شود.
وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل آمادگی را برای نظام، مردم، سازمان‎ها و نهادها فراهم می‎کند، تصریح کرد: کشور ما که یک کشور اعتقادی و باید روحیه استکبارستیزی را با آموزش پدافند غیرعامل این آمادگی را در خود تقویت کند که توجه به این مهم وظیفه دائمی یک انسان متدین و هوشیار است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: مدیران باید در دو حوزه فرهنگ‎سازی و پیاده‎سازی طرح‎ها و تدابیر، پیرامون پدافند غیرعامل فعال باشند و در انجام برنامه‎ریزی‎های‎شان به گونه‎ای عمل کنند که تمام فعالیت‎های تولیدی، صنعتی و اقتصادی از یک ضمانت برخوردار باشد.
جمشیدی بیان داشت: اگر مدیران دستگاه‎ها ضمانت در مقابل تهاجم احتمالی دشمنان داشته باشند شاهد رویارویی دو پیامد خوشایند خواهیم بود، اینکه وقتی دشمن بداند در تخریب پروژه‎ای به نتیجه نمی‎رسد به خود اجازه ورود در عرصه را نمی‎دهد و یا اینکه اگر بداند برای رسیدن به هدف متحمل هزینه گزاف می‎شود وارد عرصه خصمانه نخواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل اقدامی است که بازدارندگی را افزایش و آسیب را کاهش می‎دهد بنابراین لازم است فعالیت‎های ضروری هر سازمان شناسایی و برای آن برنامه‎ریزی صحیحی مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول