اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار صورت می‌گیرد:

2 هزار کتابدار کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پ‍ژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: 2 هزار کتابدار کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند.

2 هزار کتابدار کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری بیمه می‌شوند
محمدرضا جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به خدمات کتابداران، 2 هزار کتابدار کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور برای نخستین بار بیمه تأمین اجتماعی می‌شوند.
وی از برگزاری مراسم تکریم از فعالان مساجد در 18 اسفند ماه امسال خبر داد و افزود: مراسم تکریم از فعالان مساجد شامل ائمه جماعات کتابداران و خیران فرهنگی و غیره در 18 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.
معاون آموزش و پ‍ژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور به راه‌اندازی 150 مرکز دیجیتالی تا پایان سال‌جاری اشاره کرد و گفت: تحقق 60 درصدی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در روستاها از جمله اهداف اصلی ما است.
جعفری ادامه داد: راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و هنری در مصلاهای مراکز استان‌ها و دانشگاه با یک شیب آسان در دستور کار ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قرار دارد.
وی با بیان اینکه رعایت عدالت فرهنگی در روستاها محور فعالیتی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور است، افزود: در حال‌حاضر 4 هزار کانون فرهنگی و هنری در روستاهای کشور فعال است.
معاون آموزش و پ‍ژوهش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هشت جشنواره برای هنرمندان برگزار شده و همچنین دو جشنواره دیگر تا پایان سال‌جاری برگزار می‌شود.
جعفری، همچنین اجرای دوره‌های آموزشی برای بیش از 400 هزار خواهر به منظور برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب را از جمله برنامه آموزش و پژوهش در سال‌جاری عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول