اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

فرهنگ بسیج نظام را بیمه کرده است

خبرگزاری فارس: استاندار قم با اشاره به نقش بسیج در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و استمرار انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ بسیج و بسیجی نظام و انقلاب را بیمه کرده است.

فرهنگ بسیج نظام را بیمه کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد‌حسین موسی‌پور در مراسم تجلیل از فعالین طرح هجرت بسیج سازندگی از وقوع انقلاب اسلامی به عنوان رویدادی بی‌نظیر و اعجاز‌گونه و از مهم‌ترین حوادث تاریخ یاد ‌و اظهار کرد: در شرایطی که مکاتب مادی‌گرایانه لیبرالیسم و سوسیالیسم به عنوان دو قطب قدرت، زمام حکومت بر ملت‌ها را به دست گرفته بودند، در گوشه‌ای از دنیا، انقلابی مبتنی بر دین و معنویات، با نفی کامل اصول مادی حاکم بر جهان و به رهبری مردی الهی به پیروزی رسید.
وی به مقاومت و ایستادگی بی‌نظیر انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های همه جانبه استکبار جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: به همان میزان که وقوع انقلاب اسلامی شبیه یک معجزه بود، بقاء و استمرار در برابر این همه توطئه‌ها، اعجازگونه بوده و عظمت ایستادگی و استکبار‌ستیزی ملت ما، دنیا را به تحیر و شگفتی وا داشته است.
استاندار قم با بیان اینکه تهدیدات دشمنان طبل توخالی بیش نیست، گفت: دشمنان بدانند که هر‌گونه تهاجم به این کشور، مرگ و نابودی آنها را به دنبال داشته و با این تهدیدات راه به جایی نخواهند برد.
‌موسی‌پور با اشاره به عوامل مؤثر در تداوم انقلاب اسلامی، از ایجاد ساختار‌ها و نهادهای مبتنی بر آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی نظام و انقلاب به عنوان یکی از مهم‌ترین این عوامل یاد کرد و افزود: شجره طیبه بسیج از جمله نهادها و ساختارهایی بودند که به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی و برای حفظ و پاسداری از ارزش‌های الهی و انقلابی شکل گرفت.
وی به نقش بسیج در حفظ و حراست از اصول و دستاوردهای نظام اشاره و عنوان کرد: امروز اگر نظام در اوج اقتدار قرار داشته و امواج انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و فریاد‌ها و شعارهای انقلاب، قلب اروپا و آمریکا را تسخیر کرده، همگی در سایه ارزش‌هایی است که به برکت بسیج در کشور احیا شد.
استاندار قم حضور مقتدرانه بسیج در عرصه‌های مقابله با توطئه‌ها را یاد آور شد و افزود: فرهنگ پویای بسیج و بسیجی، نظام و انقلاب را بیمه کرده است.
‌موسی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری اردوهای هجرت دانشجویی و دانش‌آموزی گفت: طرح اردوهای جهادی، اقدام ارزشمند و حرکت مقدسی است که از سال‌های گذشته در سطح کشور اجرا می‌شود.
وی با قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران این حرکت فرهنگی تصریح کرد: اردوهای هجرت علاوه بر آثار عمرانی و محرومیت‌زدایی، عرصه مناسبی برای خودسازی و پرداختن به امور معنوی برای مجریان آن است.
استاندار قم با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط ضعف و قوت این طرح، همکاری و مشارکت فعال دستگاه‌های دست‌اندرکار در راستای پویایی و بالندگی و اثر بخشی این طرح را خواستار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول