اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی خبر داد:

استفاده بیش از 300 فعال قرآنی از بیمه در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی خراسان رضوی گفت: تاکنون بیش از 300 نفر از فعالان، اساتید و پژوهش‌گران علوم قرآنی از بیمه تامین اجتماعی برخوردار شدند.

استفاده بیش از 300 فعال قرآنی از بیمه در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، یوسف امینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های قرآنی فعالان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی در استان خراسان رضوی توانستند از بیمه تامین اجتماعی استفاده کنند که تاکنونی بیش از 300 نفر بیمه شده‌اند.
وی ادامه داد: در همین راستا نیز تعداد 90 نفر دیگر نیز در شهرستان‌های مشهد، نیشابور، سبزوار و قوچان و کاشمر به ادارات و شعبه‌ها تامین اجتماعی معرفی شدند.
امینی در خصوص شرایط استفاده کنندگان از بیمه اظهار داشت: بر اساس آیین‌نامه بیمه فعالان قرآنی این فعالان در چهار محور تبلیغ، ترویج قرآن، آموزش قرآن، پژوهش‌های قرآنی، فعالیت‌های هنری مرتبط با قرآن کریم با معرفی مرکز هماهنگی توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور به صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان مشمول بیمه تامین اجتماعی می‌شوند.
وی افزود: فعالان قرآنی جهت کسب اطلاع از شرایط و مقررات و برخورداری از این تسهیلات می‌بایست به دفتر توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی استان و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول