اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردشیر روغنی:

جریان انحرافی با ابزار دین به جنگ دین آمده است

خبرگزاری فارس: هادی سیاسی لشکر ولی‌عصر خوزستان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو باید مواظب رفتار جریان انحرافی باشیم، گفت: جریان انحرافی با ابزار دین به جنگ دین آمده است.

جریان انحرافی با ابزار دین به جنگ دین آمده است
به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، پیش از ظهر امروز تجمع پرشور بسیجیان دهدشت در استادیوم آزادی این شهر برگزار شد.
در این مراسم پرشکوه ابتدا فرمانده سپاه ناحیه دهدشت ضمن خیر مقدم به همه بسیجیان، مسئولان شهرستان و مردم در این تجمع عظیم اظهار داشت: بسیج ماندگارترین یادگار امام و محکم‌ترین سد دفاعی در مقابل تهدیداتی است که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
رضا خادم‌الحسینی افزود: تجمع بسیجیان در قالب گردان‌های عاشورا، الزهرا، امام حسین، دانش‌آموزی، فرهنگیان و جامعه پزشکی و مهندسی برای بیعت با رهبری به نمایش درآمد و این تجمع نشان می‌دهد که تفکر بسیجی همچنان زنده و پویا است.

*پیوند بسیج با رهبری ناگسستنی است
فرمانده سپاه ناحیه دهدشت بیان کرد: امروز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام ما هم به‌عنوان قطره‌ای از دریای مواج بسیج گرد هم آمدیم تا پاسخ سردمداران جهانی را داده و نشان دهیم پیوند بسیج و رهبری ناگسستنی است.
 وی ادامه داد: تا پای جان از مملکت اسلامی خود دفاع کرده و به استکبار می‌گوییم که آزموده را آزمودن خطا است.
در ادامه این مراسم اردشیر روغنی از فرماندهان و هادیان سیاسی لشکر ولی‌عصر(عج) خوزستان به ایراد سخن پرداخت.
وی در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بسیجیان دهدشت، این صحنه را تبلور حضور بسیجیان در میادین جنگ دانست که با فراخوان امام راحل به حضور در جبهه‌ها می‌شتافتند.
روغنی ابراز امیدواری کرد، که این حضور پرشور در میادین و روحیه پایداری بسیجیان در سایه توجه ولی عصر(عج) پایدارتر بماند.
وی با اشاره به سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی بیان کرد: همیشه این سئوال مطرح بود که چگونه در سال 58 که ما تهدید مرزی نداشتیم حضرت امام دستور تشکیل بسیج را داد که این نشان از بینش عمیق و آینده‌نگری آن حضرت بود.

*تلاش گسترده دولت اصلاحات و سازندگی برای برچیدن بساط بسیج
این هادی سیاسی سپاه افزود: یکی از کسانی که به‌صورت جدی امام را در تشکیل بسیج مشورت داد بازرگان بود که بعدها در مقابل خط امام ایستاد و دچار استحاله شد و یکی از پالایش‌های بزرگ انقلاب همین برچیدن بساط نهضت آزادی و جبهه ملی بود.
وی خاطرنشان کرد در دوران 16 ساله دولت‌های سازندگی و اصلاحات تلاش‌های زیادی برای حذف بسیج انجام شد و حتی دکترین دادند که نیازی به مجموعه بسیج نیست و بسیج باید از بین برود یا به این شکل نباشد.
روغنی ادامه داد: عده‌ای بعد از دفاع مقدس تلاش کردند که بسیج را به ‌صورت مجموعه‌ای 100 درصد فرهنگی تبدیل کنند و حتی در برهه‌ای به خصوص در مجلس ششم کمترین بودجه را به تشکیلات قوی بسیج اختصاص می‌دادند.

*برخی تنها بسیج یونیفورم‌پوش را می‌پسندند
وی اضافه کرد: به‌طوری که مجموعه بسیج برای برنامه‌های سالانه و عادی خود دچار مشکل می شد و در کنار این مسائل کسانی بودند که تلاش می‌کردند مجموعه بسیج را صرفا نظامی و یونیفورم‌پوش جلوه دهند.
این سردار سپاه افزود: رهبری هر دو این نظرات را رد کردند و نظر رهبری این بود که با تقویت هر دو بعد نظامی و فرهنگی، بسیج خود را برای فضای جنگ نرمی که علیه کشور و انقلاب به‌وجود آمده، آماده کنند.

*برخی به نام اصولگرایی تیشه به ریشه انقلاب می‌زنند
روغنی ابراز داشت: بعضی فکر می‌کنند که جنگ نرم یک فضای تهاجم فرهنگی دارد در صورتی که حتی در حاکمیت اسلامی و طیف اصولگرا کسانی هستند که می‌خواهند تیشه به ریشه ولایت و نظام بزنند.
وی افزود: محور و مدار اصلی نظام را که اصل ولایت فقیه است هدف قرار داده‌اند از این رو وجود یک چنین تشکیلات و ساختارها و فراخوان‌هایی و حضور بسیج دراین صحنه‌ها به‌طور جدی می‌تواند جلوی این هجمه به صورت سد مقاومی باشد.

*با دشمن‌شناسی مدنظر رهیری هیچ‌گاه دچار انحراف نمی‌شویم
این رزمنده دوران مقدس با بیان اینکه امروزه یک وحدت و اتحاد نانوشته شوم علیه کشور ما وجود دارد، گفت: وظیفه ما این است که امروزه گوش به فرمان ولایت باشیم و بحثی را که حضرت آقا به کرات تکرار کرده‌اند که همان بحث دشمن و دشمن شناسی است به جد مورد توجه قرار دهیم تا در جریان انقلاب دچار انحراف و سردرگمی نشویم.
این هادی سیاسی سپاه با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: یکی از سنگر‌هایی که در آینده نزدیک یک صحنه آزمایشی برای مردم سالاری و دمکراتیک بودن نظام ما خواهد بود بحث انتخابات است.
روغنی افزود: از بدو انقلاب تاکنون 30 انتخابات داشته‌ایم و به گفته تحلیلگران انتخابات آینده حساس‌ترین انتخابات نظام جمهوری اسلامی است.

*خیانت برخی اصلاح‌طلبان فراموش نشدنی است
وی خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته دو جبهه بیشتر نداشتیم یک جبهه اصولگرا و جبهه دیگر اصلاح‌طلب که همه چیز این دو جریان رو شده بود و همه اصلاح طلبان را شناختند که چه موضعی دارند و چه خیانت‌های که از طرف این طیف صورت نگرفت، از وزیری که پناهنده شد تا اتاق فکری که کاخ سفید با محوریت گنجی، سروش، کدیور و ..... تشکیل دادند.

*مواظب جریان انحرافی باشیم
روغنی در ادامه عنوان کرد: جریان جدیدی در درون نظام رشد کرده که به‌طور جدی برای انتخابات آینده برنامه دارند و خیلی حساب شده جلو می‌روند.
وی گفت: این گروه در درون نظام و دستگاه اجرایی جایگاه دارند و چون نقشه آنها برملا شده قصد دارند عناصر خاکستری و حاشیه‌ای را وارد مجلس کرده و در آن‌جا اعلام موضع کنند.

*جریان انحرافی با سلاح دین به جنگ دین آمده است
روغنی افزود: در شرایط کنونی وظیفه ما آگاه کردن،حضور در صحنه، روشنگری چهره به چهره و دفاع همه جانبه و تا پای جان از ولایت است.
وی در ادامه با یادآوری اینکه جریان انحرافی با ابزار دین به جنگ دین می‌آید، افزود: این جریان با مطرح کردن مسائل انحرافی در مورد امام زمان قصد دارد جایگاه ولایت فقیه را در نظام بشکند و پایین بیاورد و حتی حذف کند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول