اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

گردهمایی بسیجیان گردان 242 عاشورا در شیراز

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج گردهمایی یک روزه بسیجیان عضو گردان 242 عاشورای حوزه 9 مقاومت بسیج امام جواد (ع) سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز در شهرک صنعتی این شهر برگزار شد.

گردهمایی بسیجیان گردان 242 عاشورا در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، در این مراسم که با حضور 200 بسیجی عضو گردان‌های عاشورا در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و دهستان قره باغ برگزار شد، شرکت کنندگان به انجام تمرینات مختلف نظامی و عملیات دفاع از کوی و برزن پرداختند.
همچنین در این گردهمایی مسائل مربوط به آموزش و سازماندهی نفرات و نیروها انجام شد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله (عج) شیراز در اجتماع بسیجیان شرکت کننده در این گردهمایی ضمن تاکید بر آمادگی و انسجام رزمی و دفاعی گردان‌های عاشورا گفت: امروز بسیجیان سرافراز با تجهیز به سلاح علم، ایمان، اخلاص و عمل صالح، برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آمادگی و انسجام کامل برخوردارند.
حمیدرضا گرامی بر ارتقای آگاهی و بصیرت بسیجیان تاکید کرد و ادامه داد: امروز مقابله با تهدیدات نرم دشمن و مقابله با تهاجم فرهنگی یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های بسیج بوده و بسیج به لطف الهی در این زمینه نیز موفق است.
فرمانده حوزه 9 بسیج امام جواد (ع) سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز نیز هدف از برگزاری این همایش یک روزه را حفظ و انسجام بسیجیان گردان 242 عاشورا و آمادگی رزمی و دفاعی آنها برای مقابله با تهدیدات احتمالی بیان کرد.
محمد فیروزی افزود: در این اردوی یک روزه با برگزاری تمرینات مختلف رزمی و دفاعی و امور تاکتیکی شرکت کنندگان توان خود را به نمایش گذاشتند.
وی برگزاری کلاس‌های سلاح شناسی و آشنایی بسیجیان با انواع سلاح‌ها و تجیهزات نظامی و برگزاری کلاس جنگ روانی را از دیگر مواردی اعلام کرد که در این اردوی یک روزه به بسیجیان آموزش داده شد.
انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول